کد خبر : 6211
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 - 11:48
-

نجاریان: دبیری درخواست کتبی بدهد لیگ را عقب می اندازیم

نجاریان: دبیری درخواست کتبی بدهد لیگ را عقب می اندازیم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می گوید در صورت درخواست باشگاه دبیری امکان تغییر زمان لیگ برتر وجود دارد. سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اعتراض باشگاه دبیری به زمان شروع لیگ برتر گفت: من در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ هم گفتم که تاریخ لیگ بعد از جام

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می گوید در صورت درخواست باشگاه دبیری امکان تغییر زمان لیگ برتر وجود دارد.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اعتراض باشگاه دبیری به زمان شروع لیگ برتر گفت: من در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ هم گفتم که تاریخ لیگ بعد از جام باشگاه های آسیا باشد.در دوره های قبل منافع تیم های ایرانی حاضر در جام باشگاه های آسیا در نظر گرفته می شد و لیگ بعد از حضور آنها در جام باشگاه های آسیا استارت می خورد و امسال هم دبیری با توجه به اینکه اولین قهرمانی اش در لیگ و اولین حضورش در آسیا را تجربه می کند باید منافع آنها را در نظر گرفت و بین او و نمانیدگان ایران رد سالهای قبل تفاوت قائل نشد.

نجاریان افزود: به شخصه با تغییر زمان لیگ موافقم و اگر دبیری کتبا نامه ای را به کمیته فوتسال ارسال کرده و خواستار تغییر زمان لیگ شود به عنوان یکی ازاعضای هیات رئیسه با این تصمیم موافقت می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

بابا اول کاره .برنامه ها مسابقه مثل سال های گذشته قراره حد اقل ۵۰ با تغییر کنه.اصلا غیر عادی نیست.برعکسش غیر قابل باوره!!!

حسن شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

باسلام.جان هرکس دوست دارید یک بار سرتاریخی که اعلام میکنید بلزی ها رو انجام بدید تارخ پلی اف.جام حذفی حالاهم شروع لیگ سال اینده بابا یک مقدار ثبات داشته باشیدوهرکس اعتراض میکنه شما سریع تاریخ وعوض میکنید

نجاريان دوشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

این اقای نجاریان چه کاره هستند که نظر میدن
اقای نجاریان بازیکنای فوتسال اکثراً بیکارن از فروردین تا شهریور اگه بازی نباشه و فاصله بین فصل باشه این بازیکن بدبخت از کجا خرج این مدت شو در اره بابا یکم به فکر فورسال و بازیکنا هم باشین…بازیکنای فوتسال زن و بچه دارن چطور این همه راحت میگی عقب میندازیم عواقب این کارو میدونی و حرف میزنی ؟
یکم منطقی باش برادر من به فکر منافع شخصی نباش..
دنبال این هستی دوباره و دوباره تو لیگ برتر بمونی…زشته بخدا