کد خبر : 6231
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 خرداد 1393 - 11:19
-

سلیمانی :اسم تبانی را نمی‌آورم!/ سازمان لیگ به فوتسال آقایان هم نمی رسد

سلیمانی :اسم تبانی را نمی‌آورم!/ سازمان لیگ به فوتسال آقایان هم نمی رسد

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز از نبودن نظارت کافی و نظم در لیگ فوتسال بانوان انتقاد کرد. فروزان سلیمانی درباره بازی تیمش مقابل تیم جراحی مهر نوشهر اظهار کرد: هرچند تیم ما مقابل حریف پیروز شد اما تعجب می‌کنم که چطور این تیم برابر پرسپولیس ۱۷ گل را دریافت کرده است! بالاخره حتی

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز از نبودن نظارت کافی و نظم در لیگ فوتسال بانوان انتقاد کرد.

فروزان سلیمانی درباره بازی تیمش مقابل تیم جراحی مهر نوشهر اظهار کرد: هرچند تیم ما مقابل حریف پیروز شد اما تعجب می‌کنم که چطور این تیم برابر پرسپولیس ۱۷ گل را دریافت کرده است! بالاخره حتی اگر یک تیم هیچ کاری هم در زمین انجام نداده باشد غیر قابل تصور است که ۱۷ گل دریافت کند. امیدوارم بازی‌های بهتری انجام شود و نظارت‌ها هم بیشتر باشد.

وی در پاسخ به اینکه یعنی شما معتقدید اتفاقاتی بین این دو تیم صورت گرفته است؟ گفت: من اسم تبانی را نمی‌آورم. چون فوتسال و فوتبال بانوان در وضعیتی نیست که تیم‌ها بخواهند به فکر تبانی باشند. اما وقتی در یک مسابقه‌ چنین نتایجی به دست می‌آید باید نظارت بیشتری بر روی بازی‌ها ضورت گیرد چون ممکن است تیمی که این تعداد گل دریافت کرده مقابل تیم دیگری حاضر نشود و این موضوع به ضرر تیم‌های دیگر است.

سلیمانی گفت: متاسفانه در لیگ فوتسال بانوان بی‌نظمی بسیار زیاد است و هیچ نظیارتی از سوی فدراسیون وجود ندارد. به طور مثال ما فینال حذفی را پیش رو داریم اما هنوز اعلام نشده که این فینال در چه زمانی برگزار خواهد شد؟!

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز در پاسخ به این که از وقتی که مسابقه‌های لیگ زیر نظر سازمان لیگ فوتسال برگزار می‌شود آیا شرایط مسابقه‌ها بهتر از قبل نشده است، گفت: پیش از این وقتی مسابقه‌ها زیر نظر کمیته بانوان بود می‌توانستیم با بانوان صحبت کنیم اما حالا وضعیت بهتر نشده است و مردان هم آنقدر برنامه دارند که دیگر فکر نمی‌کنم بتوانند نظارت بیشتری به مسابقه‌های بانوان و برنامه‌هایش داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی تیمی ۱۵ گل می‌خورد و مسابقه بعدی را هم نمی‌آید آن طور که باید با آن تیم برخورد نمی‌شود و جریمه‌هایی که برای آن‌ها در نظر می‌گیرند آنقدرها بازدارنده نیست. این مسابقه‌ها برگزار می‌شود که تنها برگزار شده باشد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.