کد خبر : 6391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 9:55
دسته‌بندی نشده
-

شمس: مدعی قهرمانی جهان هستیم!/قهرمانی آسیا را پس می گیریم

شمس: مدعی قهرمانی جهان هستیم!/قهرمانی آسیا را پس می گیریم
حسین شمس گفت: با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا دوم شدیم امسال بار دیگر قهرمانی را پس می‌گیریم و مدعی قهرمانی جهان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرفنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در خصوص آمادگی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: چندین مرحله اردو را گذرانده‌ایم و ۱۷ خرداد ماه مرحله جدید اردوهای ما در سوادکوه آغاز می‌شود. در نظر داریم یک اردوی برون‌مرزی در کشور ترکیه که نایب‌ قهرمان جهان است، نیز برگزار کنیم.

حسین شمس ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با تمام قوا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود آماده خواهیم شد. با توجه به اینکه در دوره قبل این مسابقات با شکست مقابل تایلند دوم شدیم، قهرمانی در رقابت‌های امسال برای ما اهمیت زیادی دارید تا دوباره این عنوان را از آنها پس بگیریم.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: پنج تیم اول این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ تایلند را کسب می‌کنند. سال ۲۰۱۱ برای نخستین بار در تاریخ فوتسال ناشنوایان بر سکوی نخست ایستادیم. با غلبه بر اوکراین، قهرمان چهار دوره این مسابقات با پیروزی ۴ بر یک که در آن زمان بازتاب زیادی در ورزش ناشنوایان داشت خود را به عنوان مدعی در جهان معرفی کردیم چرا که بعد از ۱۶ سال این تیم را از قهرمانی دور کردیم.

شمس با بیان اینکه مدعی قهرمانی در جهان هستیم، تصریح کرد: در آسیا هم تنها برای قهرمانی به میدان می‌رویم تا عنوان قهرمانی را از تایلند پس بگیریم. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم تا زمان مسابقات به اوج آمادگی برسیم.

اضافه می شود ، رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شهریور ماه با حضور تیم‌های برتر قاره کهن به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۵ در تایلند را کسب خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

عشق است حسین شمس و حاج اقا مولا(ریس فوتسال ناشنوایان)

فوتسالی.... چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

آقای شمس هم انشااله خدا قسمتش کنه در خارج از کشور تیمداری کنند که دیگه ازمنتقدین منفی خسوس نباشند.ما دعا میکنیم.

مجيد چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

جناب فوتسالی شما چه نکته مثبتی از خسوس دیدی که دوست داری حتی کسی از خسوس انتقاد نکنه بابا خسوس تو بازیهای سطح بالا خودشو گم میکنه و واسه همینم هست که بازی تدارکاتی با تیمهای سطح اول جهان را از برنامه اش خارج کرده .اگه خسوس جرات داره چهار بازی تدارکاتی با چهار تیم برتر دنیا برگزار کنه تا مشخص بشه که بابا بخدا همه مسئولین فوتسال غربزده شدن و دچار خود کمتر بینی.تاکید میکنم ک بایه بازی مثلا فقط روسیه نه،با تیمهای دیگه هم بازی کنه .شاید ما چیزی از فوتسال نمیفهمیم.شایدا تیم ما پر از تاکتیک بود و من ندیدم

نام ... سه شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۴:۲۶

اقای شمس الان شما باید مربی تیم اصلی بودین نه مربی ناشنوایان اما نگران نباشید خدا جای حق نشسته به زودی این افتخاری و داردستش باید با خواری و حقارت و با کوله ای پر از نفرین فهش و لعنت مردم ایران از فوتسال ایران خداحافظی کنند