کد خبر : 6392
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 11:01
-

مظفر: وقتی حفاری ۱۸ گل زد، کسی چیزی گفت؟/بعد از بازی با نوشهر تمرین نداشتیم

مظفر: وقتی حفاری ۱۸ گل زد، کسی چیزی گفت؟/بعد از بازی با نوشهر تمرین نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهرزاد مظفر درباره دیدار امروز تیمش با پخش و پالایش آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سختی داریم اگر به این تیم امتیاز بدهیم برای قهرمانی مشکل پیدا می‌کنیم، بنابر این ما محکوم به برد هستیم. وی ادامه داد: بعد از بازی با نوشهر تمرین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهرزاد مظفر درباره دیدار امروز تیمش با پخش و پالایش آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سختی داریم اگر به این تیم امتیاز بدهیم برای قهرمانی مشکل پیدا می‌کنیم، بنابر این ما محکوم به برد هستیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با نوشهر تمرین نداشتیم با توجه به اینکه بازیکنان هنوز از باشگاه دستمزدشان را نگرفته‌اند، انگیزه‌ای برای تمرین نداشته‌اند، اما بعد از صحبت با مدیرعامل تمرینات ما از روز یکشنبه آغاز شد و حالا همه برای برد مصمم هستند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس درباره مصدومیت هر دو دروازبان تیمش اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی ما مصدومیت این دو دروازه‌بان است؛ آنها هم تمریناتشان را آغاز کردند. با توجه به اینکه مدت زیادی تمرین نداشتیم نگران بودم، اما مجبوریم از این دروازه‌بان‌ها استفاده کنیم. آبادان تیمی است که همیشه ما را اذیت کرده و بازیکنان ملی‌پوشی دارد که دیدار با این تیم را سخت می‌کند.

مظفر در پاسخ به این سوال که شما در هفته پایانی و هم اینطور فینال جام حذفی باید با شرکت ملی حفاری بازی کنید و این مسابقه را چطور می‌بینید خاطر نشان کرد: بازی با این تیم همیشه سخت بوده اما از آلان نمی‌خواهم به این بازی فکر کنم البته دیده بودم سرمربی این تیم مصاحبه‌ای داشته و گفته چطور ممکن است پرسپولیس در یک بازی ۲۲ گل بزند، حالا سوال من از این مربی این است آیا وقتی شما به تیم دلیجان ۱۸ تا گل زدید کسی چیزی گفت؟

هانیه رحمتی سرپرست تیم نیز درباره آخرین وضعیت سرخپوشان برای این بازی گفت: دروازه‌بان‌های مصدوم ما شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. شیما کریمی بهبود یافته است و احتمال بازگشت بهناز خیاط وجود دارد. در حال حاضر با یک بازی کمتر در مکان دوم قرار داریم و با پیروزی در این بازی به صدر جدول بر می‌گردیم. از نظر تفاضل گل شرایط خیلی خوبی داریم. با توجه به اینکه تیم حفاری هم با آبادان و بعد از آن با ما بازی دارد. این بازی بسیار مهم است و امیدواریم بانوان پرسپولیسی برای تماشای این دیدار بیایند چون انگیزه‌ای که به بچه‌ها می‌دهند برای بازی‍‌های بعدی هم موثر خواهد بود.

وی در پایان افزود: روز گذشته هم تعدادی از بازیکنان تیم، جلسه‌ای با مدیر عامل داشتند. با برخوردی که آقای رحیمی داشتند، صحبت‌هایی که مطرح شد، حالا بچه‌ها هم امیدوارتر هستند و تلاش می‌کنیم جام قهرمانی را پس بگیریم.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و پخش و پالایش آبادان از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه در سالن شهر بانو واقع در انتهای سی متری جی، خیابان فتح آبادی برگزار خواهد شد. بنابر اعلام سرپرست تیم فوتسال بانوان پرسپولیس، تماشای این بازی برای بانوان آزاد و رایگان است.
برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان از این قرار است:
دانیال ایذه-هیات فوتبال گیلان-شهید بهشتی-ایذه
هیات فوتبال شهریار-شهرداری اشکنان-تختی-تهران
پرسپولیس تهران-پخش و پالایش آبادان-شهربانو-تهران
کاسپین قزوین-شمشاد شهرداری دلیجان-شهید بابایی-قزوین
انصار ولایت تبریز-جراحی مهر نوشهر-میلاد-تبریز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.