کد خبر : 6705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 13:52
-

طاهری: پیشنهاد شمسایی برایم افتخار است!

طاهری: پیشنهاد شمسایی برایم افتخار است!
شمسایی برایم افتخار است بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه هنوز تکلیف این تیم برای تیم‌داری در فصل آینده لیگ برتر مشخص نیست، گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه از تیم‌داری در فوتسال انصراف ندهند و گیتی پسند منحل نشود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه هنوز تکلیف این تیم برای تیم‌داری در فصل آینده لیگ برتر مشخص نیست، گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه از تیم‌داری در فوتسال انصراف ندهند و گیتی پسند منحل نشود.
محمد طاهری درباره وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند و احتمال عدم تیم‌داری این باشگاه در فصل آینده با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من هنوز در این خصوص چیزی نشنیده‌ام. به ما اعلام شد که بعد از تعطیلات، جلسات مسئولان باشگاه برگزار می‌شود و پس از تصمیم‌گیری نهایی به ما خبر می‌دهند.

وی افزود: فعلا که منتظر هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید. امیدوارم تیم گیتی پسند منحل نشود و مسئولان باشگاه از تیم‌داری منصرف نشوند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه هنوز با این باشگاه تسویه حساب نکرده است، گفت: من از سال‌های گذشته از باشگاه طلب زیادی دارم و مسئولان هم قول داده‌اند در روزهای آینده مطالباتم را پرداخت کنند.

طاهری درباره پیشنهاد وحید شمسایی به وی برای حضور در تیم دبیری تبریز برای سال آینده هم تاکید کرد: من یکسال دیگر با گیتی پسند قرارداد دارم و منتظرم تا ببینم وضعیت باشگاه چه می‌شود. البته شمسایی از دوستان قدیمی من است و اینکه او به من پیشنهاد داده است، باعث افتخارم است. شمسایی خودش یک مربی و بازیکن حرفه‌ای است و وقتی متوجه شد با گیتی پسند قرارداد دارم، همه چیز را به وضعیت باشگاهم منوط کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.