کد خبر : 6622
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1393 - 14:59
-

باغبان : حضور ایساتیس در لیگ برتر اتفاق بزرگی است!/ دو بازیکن را به دلیل محرومیت نداریم

باغبان : حضور ایساتیس در لیگ برتر اتفاق بزرگی است!/ دو بازیکن را به دلیل محرومیت نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدحسن باغبان‌صالحی در ارتباط با وضعیت پکیج ایساتیس، اظهار کرد: تیم پکیج ایساتیس ۲۳ و ۳۰ خرداد به مصاف فردوسی مشهد می‌رود تا بتواند با کسب امتیاز لازم، به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کند. وی افزود: پکیج ایساتیس در حال حاضر نسبت به دیگر تیم‌ها وضعیت چندان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدحسن باغبان‌صالحی در ارتباط با وضعیت پکیج ایساتیس، اظهار کرد: تیم پکیج ایساتیس ۲۳ و ۳۰ خرداد به مصاف فردوسی مشهد می‌رود تا بتواند با کسب امتیاز لازم، به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کند.
وی افزود: پکیج ایساتیس در حال حاضر نسبت به دیگر تیم‌ها وضعیت چندان مناسبی ندارد و از شرائط ایده‌آل فاصله گرفته‌ایم، تیم ما در چهارماه گذشته استراحت کرده است.
سرمربی تیم فوتسال پکیج ایساتیس یزد اضافه کرد: با این وجود ما سعی کردیم در ۱۰ روز گذشته با تمرینات مناسبی که انجام دادیم، شرائط تیم را برای رویارویی با فردوسی مشهد مناسب کنیم.
باغبان صالحی تصریح کرد: دو بازیکن تیم را هم با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه ما در اختیار نداریم و این هم برای ما شرائط را سخت‌تر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: با این وجود سعی می‌کنیم بتوانیم در مسابقه رفت با ارائه یک بازی خوب، به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم و در دور برگشت هم با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی، بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال پکیج ایساتیس یزد افزود: نسبت به تیم فردوسی مشهد هم آنالیزهای لازم را انجام دادیم و فیلم دو بازی آنها را به خوبی بررسی کردیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم قوی می‌رویم.
باغبان صالحی افزود: تیم فردوسی مشهد از بازیکنان، کادر فنی و مربیان بسیار خوب و با تجربه‌ای برخوردار است اما ما توانایی کسب امتیاز برابر آنها را داریم.
وی افزود: از لحاظ فنی تیم پکیج ایساتیس یزد توانایی و شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موضوع دست پیدا کند.
سرمربی پکیج ایساتیس یزد خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این اتفاق برای اولین بار در استان یزد در حال رخ دادن است که یک تیم بتواند شرائط حضور در لیگ برتر فوتسال را کسب کند، اما به نظر می‌آید حمایت خوبی از این تیم توسط مسئولان انجام نمی‌شود.
باغبان صالحی اضافه کرد: مسئولان استان و مدیران باشگاه با انگیزه دادن به بازیکنان و تیم پکیج ایساتیس یزد، می‌توانند این تیم را به جلو حرکت دهند و زمینه لازم برای حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال ایران را فراهم کنند.
وی افزود: این که تیم پکیج ایساتیس بتواند در لیگ برتر حضور پیدا کند، یک اتفاق بزرگی است و نه تنها برای پکیج ایساتیس بلکه برای کل استان افتخار بزرگی به حساب می‌آید ولی به نظر می‌رسد کمتر از سوی مسئولان به این تیم توجه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

yazdi یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

ما که اخبار فوتسال یزد رو پیکیری میکنین میدونیم متاسفاته مدیران غیر حرفه ای پکیج نمیدونن تو این شرایط حساس باید چیکار کنن چون پلی اف واسشون خیلی بزرگه نمیتونن هضمش کنن

بهرام یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

من بیشتر بازیهای این تیم رو به ورزشگاه میرفتم جدا از بازی خوب تیم مه تلاش کادر فنی وبازیکنای تیم بوده جو خیلی وحشتناکی واسه تیمای مهمان وجود داره خدا بداد تیم فردوسی مشهد برسه من از الان دلم واسشون تو یزد میسوزه.

مير جليلي یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

واقعا باید دست مریزاد گفت به کادرفنی و بازیکنای پکیج که با امکانات کم بهترین نتایج رو بدست اوردن انشالا لیک برتر

وحيد یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

بهرام جان جو سالن یزد هرچقدر هم سنگین باشه ما تو مشهد کار رو تموم میکنیم.راستی مگه یزد هم فوتسال داره!!!!!!رفتید از قزوین بازیکن مربی اوردید واسه ما کرکری میخونید!!!!
اگه خودتون بودید که الان جای برق شیراز میرفتید لیگ دو

فريد یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

از مسولین کمیته فوتسال و هیات فوتبال و مدیران پکیج ایساتیس خواهش میکنم ک این دو هفته از تیم حمایت کافی و همه جانبه بکنن انصافا یه کاری کنین ک توو لیگ برتر تیمداشته باشیم

دهقان دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۳۹

لطفا ساعت و محل دقیق برگزاری بازی برگشت رو بنویسید ما بیصبرانه منتظر بازی سرنوشت سازتو یزد هستیم

ناشناس دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۵۲

از کادر فنی تیم پکیج خواهشمندیم توی مشهد یه بازی محتاط و منطقی انجام بدهند تا در یزد کار راحتی داشته باشیم هرچند تیم پکیج در بازی های امسال فقط یکبار در خانهحریفان شکست خورد

تفتي دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۰۴

ایول فضل ا. عسکری مربی.کارشناس ایساتیس
اگه پورفسوریهاش رو بذاره جای برتر مستقیم رفتیم اسیا

فوتسالی دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۶

اقا وحید چیکار به برق شیراز داری اونوقت که فارس فوتسال داشت مشهد میدونست فوتسال چیه به امید خدا دوباره برمیگردیم و درستش میکنیم