کد خبر : 6625
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1393 - 15:51
-

دبیری: امیدواریم شمسایی را برای حضور در این تیم متقاعد کنیم!

دبیری: امیدواریم شمسایی را برای حضور در این تیم متقاعد کنیم!
مالک باشگاه فوتسال دبیری تبریز هنوز هم امیدوار است بتواند شمسایی را برای حضور در این تیم متقاعد کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مالک باشگاه فوتسال دبیری تبریز هنوز تصمیم قطعی در خصوص قطع همکاری وحید شمسایی نگرفته و البته هنوز هم امیدوار است بتواند شمسایی را برای حضور در این تیم متقاعد کند.

افشین دبیری در این خصوص گفت : ما فصل گذشته روزهای خوبی با وحید شمسایی داشتیم و تلاش خوبی هم در تیم ما داشت و در نهایت قهرمان لیگ شدیم، اما برای فصل جدید شمسایی مشکل شخصی داشت و ترجیح داد در تهران فعالیت کند. آخرین صحبتی که با شمسایی داشتیم قرار است برای مسابقات آسیایی کنار ما باشد و آقایان خوراکچی و سفال‌منش هم کنار شمسایی باشند. رفاقت ما و شمسایی همیشه هست، اما او در حال حاضر مشکل شخصی دارد و باید خودش تصمیم بگیرد تا اگر مشکلاتش حل شد، با تمرکز کافی کنار تیم ما کار کند و گرنه هر جا باشد برایش آرزوی موفقیت داریم.

عضو هیات مدیره باشگاه دبیری در خصوص تعیین گزینه برای هدایت دبیری در فصل جدید افزود:چون هنوز شمسایی قطعی به خود من نگفته ادامه همکاری نخواهد داد، منتظرم تا جواب نهایی شمسایی را بگیریم و بعد بتوانم تصمیم گیری کنم.

مالک باشگاه دبیری در واکنش به مصاحبه شمسایی که اعلام کرده بود از دبیری می‌رود تا اختاپوس‌ها جای او را در دبیری تبریزی بگیرندگفت:من راجع به این مسائل حرف نمی‌زنم و همیشه می‌گویم برای کسانی که در فوتسال ایران زحمت کشیده‌اند، احترام قائل هستم. نمی‌خوام وارد این مسائل شوم و در هر صورت تمام این دوستان از عزیزان ما هستند چون همه آنها برای فوتسال ایران زحمت کشیده‌اند.

دبیری در خصوص امکان قهرمانی این تیم در آسیا خاطر نشان کرد:تمام تلاش ما تقویت تیم است و اینکه بتوانیم با شرایط مناسبی در این مسابقات شرکت کنیم و قهرمانی را کسب کنیم تا بعد از ناکامی تیم ملی در آسیا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. کار سختی است، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.
اول باید کادر فنی و نفرات ما مشخص شود و بعد در این رابطه صحبت کنیم، اما تمام تلاش این است که بهترین نفرات را جذب کنم و بهترین شرایط را برای دبیری در آسیا مهیا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mi.kh یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

فقط سوپر پروفسورفوتسال ایران سلطان خوراکچی

نام ... یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳

سفال منش خدا بابا شمسایی رو بیامرزه کجای این فوتسال بودی

نام دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۰۵

آقای دبیری به اون هندوانه در بسته بگو قبل از مربیگری اول باید آداب حرف زدن یاد بگیری!!!!

فرهاد دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

سفال منش بایدبیشترتوهمون کلاس وساخت پاورپوینت شرکت کنه تاسرمربیگری.تاحالاسرمربی یه مدرسه راهنمایی بوده؟