کد خبر : 6677
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1393 - 10:28
-

انتقال بهادری به دبیری تائید شد !

انتقال بهادری به دبیری تائید شد !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، قدرت بهادری ،ملی پوش چپ پای مشهدی ،پس از دو سال از فرش آرا جدا شد. بهادری که عنوان بهترین گلزن لیگ سیزدهم فرش آرا را به خود اختصاص داد ،به درخواست خود وبا همکاری باشگاه فرش ارا ،از مشهد به تبریز رفت. این ملی پوش محبوب که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، قدرت بهادری ،ملی پوش چپ پای مشهدی ،پس از دو سال از فرش آرا جدا شد.
بهادری که عنوان بهترین گلزن لیگ سیزدهم فرش آرا را به خود اختصاص داد ،به درخواست خود وبا همکاری باشگاه فرش ارا ،از مشهد به تبریز رفت.
این ملی پوش محبوب که دو سال خوب را در فرش ارا سپری کرد ،در پایان لیگ درخواست جدایی از باشگاه وپیوستن به تیم دبیری تبریز را داشت تا تجربه حضور در باشگاه های آسیا را در کارنامه خود داشته باشد.
مرتضایی ،مدیر عامل باشگاه فرش آرا هم در راستای حمایت از قدرت بهادری که خواهان پیشرفت است و همچنین موفقیت تیم دبیری در باشگاه های آسیا نهایت همکاری را انجام و رضایت نامه وی را صادر کرد.
در نامه ای که مدیر عامل باشگاه فرش ارا برای قدرت بهادری وتیم دبیری نوشته است یاداوری کرده که قدرت بهادری از بهترین بازیکنان مشهدی وافتخار خراسانی هاست و برای او در تیم تازه آرزوی موفقیت کرد.
اضافه می شود در نیم فصل دوم لیگ گذشته نیز بهادری قصد پیوستن به دبیری تبریز را داشت ، که به دلیل مخالفت باشگاه متبوع امکان این انتقال فراهم نشد.بهادری سال گذشته در ۲۲ بازی ، ۱۷ گل برای تیم مشهدی به ثمر رسانده بود که دو گل آن را به تیم دبیری زده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی صادقی سه شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

باسلام واقعا ممنون از خبرگزاریتون.لطف کنید درباره وضعیت تیم قم هم بگیرید واطلاع رسانی کنید میگن میخوان تیم وازماهان بگیرن وبدن به کارخانه پفک لوسی البته روی رابطه این کارخانه با برادران غیاثی قراره این اتفاق بیفته چون اقای جلالی وحیدغیاثی روگذاشت کنارحالامیخوان این کاروبکنن خواهشا یک پیگیری بکنید اطلاع رسانی کنیدباتشکر از سایت خوبتان بازمک اگراطلاعات خواستید این ایمیل بنده است من در خدمتم اتفاقات جالبی میفته در قم