کد خبر : 6701
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1393 - 11:48
دسته‌بندی نشده
-

هیچ مربی‌ای به کادر فنی بزرگسالان اضافه نمی‌شود !/ غیر منتقدان در تیم های پایه

هیچ مربی‌ای به کادر فنی بزرگسالان اضافه نمی‌شود !/ غیر منتقدان در تیم های پایه
جلسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با "خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی برگزار شد و نتایج قابل توجهی حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با “خسوس کاندلاس” سرمربی تیم ملی روز دوشنبه برگزار شد که تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی و همچنین اضافه شدن یک مربی داخلی به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان از محورهای این جلسه بود. تمدید طولانی مدت قرارداد خسوس تا سال ۲۰۱۶ به نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال منوط شد. همچنین مقرر شد تا خسوس کاندلاس برنامه دو سال و نیم آینده خود را در اختیار کمیته فنی فدراسیون قرار بدهد.

از دیگر مباحث جلسه روز گذشته، اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم ملی بود. بر این اساس قرار شد تا رضا لک، علی رعدی و محمد ناظم الشریعه سه مربی ایرانی طبق نظر خسوس کاندلاس در تیم‌های پایه ایران مشغول فعالیت شوند.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال مذاکراتی را با این سه مربی داشته است و مقرر شد تا بعد از قطعی شدن وضعیت خسوس، سرمربی تیم ملی هم با این مربیان جلسه‌ای را برگزار کند. طی توافقات صورت گرفته در شرایط فعلی هیچ مربی‌ای به کادر فنی بزرگسالان اضافه نمی‌شود و در صورت صلاحدید کاندلاس، یکی از مربیان یاد شده و در موارد ضروری در تیم ملی بزرگسالان هم فعالیت کند.

رضا لک و محمد ناظم الشریعه فصل گذشته در تیم های گیتی پسند و ملی حفاری سرمربی بودند. همچنین علی رعدی هم سابقه سرمربیگری تیم ملی عراق را در کارنامه دارد.
حالا باید منظر ماند و دید که مربیان یاد شده که همگی دارای سوابق قابل دفاعی در عرصه حرفه ای خود هستند و خیلی نسبت به منتقدان اصلی از خسوس انتقاد ندارند، چه واکنشی به این تصمیم خواهند داشت؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.