کد خبر : 6716
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 11:23
-

رعدی: آویزان کمیته فوتسال نیستم! / هر تیم‌ آسیایی سه بازیکن ایرانی داشت، قهرمان می‌ شد

رعدی: آویزان کمیته فوتسال نیستم! / هر تیم‌ آسیایی سه بازیکن ایرانی داشت، قهرمان می‌ شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدرس بین المللی فوتسال گفت: چهار سال است نمی‌توانم در فوتسال ایران مربیگری و فعالیت کنم و به محض آغاز کار ، مرا قیچی می‌کنند. علی رعدی درباره اینکه از او به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم‌های پایه فوتسال ایران یاد می‌شود، با بیان مطلب فوق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدرس بین المللی فوتسال گفت: چهار سال است نمی‌توانم در فوتسال ایران مربیگری و فعالیت کنم و به محض آغاز کار ، مرا قیچی می‌کنند.
علی رعدی درباره اینکه از او به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم‌های پایه فوتسال ایران یاد می‌شود، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من از این موضوع خبر نداشتم و هیچ صحبت مستقیمی با من در این خصوص صورت نگرفته است. احتمال دارد من هم یکی از گزینه‌ها باشم.

وی تاکید کرد: با این حال من از آن دست آدم‌هایی نیستم که بخواهم آویزان کمیته فوتسال شوم. اطلاعات و دانش من به روز است و هرجا نیاز باشد آنرا خرج می‌کنم. در هر صورت اگر کمیته فوتسال پیشنهاد بدهد، به آن فکر می‌کنم در غیر اینصورت علیه فردی موضع نمی‌گیرم چون تیم ملی ارث هیچ آدمی نیست.

مدرس بین المللی فوتسال ایران همچنین به جلسه‌اش با دبیر کل فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: یک ماه پیش بود که با مهدی محمد نبی جلسه کوتاهی داشتم. در این جلسه علاوه بر صحبت درباره تجربیاتم در تیم‌های خارجی از جمله تیم ملی عراق، با نبی درباره مشکلم برای مربیگری در ایران حرف زدم. نمی‌دانم مشکلم چیست که در ایران نمی‌توانم مربیگری کنم.

رعدی ادامه داد: نمی‌دانم مشکلم چیست که در دایره ایجاد شده برای مربیگری چه در باشگاه و چه در تیم ملی جایی ندارم. به محض اینکه در فوتسال فعال می‌شوم مرا قیچی می‌کنند. چهار سال است که نمی‌توانم در ایران مربیگری کنم. اگر شما یک کودک را تنبیه می‌کنید، باید علت تنبیه را هم به او بگویید چون در غیر اینصورت آن کودک اشتباهش را تکرار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پنج سال پیش بود که گفتم با این رویه، فوتسال ایران از آقایی در آسیا پایین می‌آید که الان به حرف من رسیده‌اند. من صحبت‌هایم را بدون تعارف مطرح کردم و شاید به این خاطر است که حالا این شرایط برایم ایجاد شده.

رعدی همچنین با اشاره به عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و انتقاداتی که از خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی مطرح شد، گفت: من همان موقع صادقانه گفتم تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های ۱۰ سال اخیر بود. کاری به نتایج ندارم ولی ایران در جام ملت‌ها واقعا تیم بود. این را کارشناسان خارجی هم تایید کردند.

مدرس بین المللی فوتسال ایران در پایان تاکید کرد: باید واقعیت‌ها را دید. در بازی با ژاپن در فینال یک اتفاق افتاد و ما نتیجه را واگذار کردیم. به نظر من خسوس در تیم ملی ایران خوب کار کرده است. باید این نکته را بدانیم که تمام تیم‌های جهان از جمله تیم‌های آسیایی هم شبانه روز برای پیشرفت فوتسال کار می‌کنند و اگر هر کدام از این تیم‌ها سه، چهار بازیکن ایرانی داشتند قطعا با این حرکت رو به جلو، راحت به عنوان قهرمانی آسیا می‌رسیدند. این نکته را نباید فراموش کنیم که با کوبیدن و تخریب اشخاص دیگر، هیچ وقت به جایی نمی‌رسیم.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

چه جالب پارادوکس رو دارید؟
از یک طرف میگه خسوس خوبه از طرف دیگه میگه هر تیم‌ آسیایی سه بازیکن ایرانی داشت، قهرمان می‌ شد!!!!!!

rahbar چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲

اگر همش علیه خسوس حرف بزنه که کلی بهش گیر میدی

ramin talebi چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

مرسی استاد رعدی

بی نام چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

کارشناسی که واسه تیم گرفتن از خسوس تعریف کنه این میشه وضه فوتسالمون

فوتسال چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

استاد رعدی بزرگ انشاالله به حقتون توی این فوتسال برسید و به جای اینکه کشورهای دیگه برید و علمتونو در اختیارشون بذارید این اتفاق اینجا بیفته

مهرداد لطفی چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

استاد رعدی شما افتخار فوتسال ایران واسیا هستید شما در فینال اسیا زمانی که سرمربی تیم بازی با ژاپن اخراج شدند توانایی های خودتونو نشون دادید و قهرمان اسیا شدید به امید بازگشت به تیم ملی

على محمدى چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

همیشه از شما همین متانت و همین آقایى سراغ داریم آقا.. مدیون شما هستم چون هم بهم فوتسال یاد دادید هم اخلاق و شخصیت حرفه اى.. سرت سلامت

علی پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۲۶

سلطان علی رعدی

مجيد پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۴۰

خوشم میاد حرفاتو زدی و منظورتو رسوندی ازاین به بعد با آرومی فوتسالو از دست افتخاری و خسوس در بیارین.شما مربیان ایرانی باهم باشین و با سیاست فوتسالو از چنگال آدمهای زالو صفت خارج کنید و نزارید یه شخص اینجوری یکه تازی کنه

علی پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

استاد رعدی کارش درسته