کد خبر : 6712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 11:09
-

سلیمانی : برای تساوی پا به میدان نمی گذاریم / فدراسیون جام را به اهواز بیاورد

سلیمانی : برای تساوی پا به میدان نمی گذاریم /  فدراسیون جام را به اهواز بیاورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری پیش از دیدار تیمش در بازی حساس و تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر کشور، مقابل پرسپولیس تهران گفت: تیم ما با تساوی هم قهرمان لیگ می‌شود ولی ما برای تساوی پا به میدان نمی‌گذاریم. فروزان سلیمانی اظهارکرد: نتیجه این دیدار خیلی مهم است، چرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری پیش از دیدار تیمش در بازی حساس و تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر کشور، مقابل پرسپولیس تهران گفت: تیم ما با تساوی هم قهرمان لیگ می‌شود ولی ما برای تساوی پا به میدان نمی‌گذاریم.

فروزان سلیمانی اظهارکرد: نتیجه این دیدار خیلی مهم است، چرا که تیم قهرمان در این بازی مشخص می‌شود.

وی بیان‌کرد: در حال حاضر تیم ما، پرسپولیس تهران و پخش و پالایش نفت آبادان به ترتیب با ۵۵، ۵۴ و ۵۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. اگر پخش و پالایش نفت آبادان هم بتواند در این هفته کاسپین قزوین را در آبادان شکست دهد می‌تواند در جایگاه دوم قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: تیم ما با کسب تساوی هم می‌تواند قهرمان لیگ شود ولی قطعا برای این نتیجه پا به میدان نمی‌گذاریم. پرسپولیس هم تیم خوبی است و ملی‌پوشان بسیاری هم دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم برنده شویم. به نظر من تیمی می‌تواند پیروز شود که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند و اشتباه کمتری نیز داشته باشد.

سلیمانی درباره آمادگی تیمش پیش از این بازی، عنوان کرد: تمرینات خوبی را برای این بازی داشته‌ایم و بدن بازیکنانم آماده است. باتوجه به این‌که میزبان هم هستیم و می‌خواهیم بازی را در شهر خودمان ببریم، با انگیزه بالا بازی می‌کنیم.

وی بیان‌کرد: حریف هم صد درصد با قدرت بالا ظاهر می‌شود، چرا که اگر می‌خواهند قهرمان شوند باید حتما در این دیدار پیروز شوند و برای همین سعی می‌کنند به ما فشار بیاورند. ما دوست داریم بازی را ببریم و دوست نداریم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که قهرمان لیگ در اهواز مشخص می‌شود، مراسم اهدای جام قهرمانی و مدال‌ها به چه صورت است؟ گفت: ما هم باتوجه به این‌که تیم قهرمان در این‌جا مشخص می‌شود، به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم که جام را به اهواز بیاورند و باید دید که فدراسیون این کار را انجام می‌دهد یا خیر. سال‌های گذشته به این صورت نبود که بازی پایانی لیگ، سرنوشت قهرمان را مشخص کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.