کد خبر : 6803
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1393 - 15:19
-

حاجتی: بانوان حفاری را به مسابقات خارجی اعزام می کنیم

حاجتی: بانوان حفاری را به مسابقات خارجی اعزام می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: در تلاش هستیم تا سه پاداش متفاوت برای اعضای تیم فوتسال بانوان‌مان به دلیل کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور، اهدا کنیم. علیرضا مرادحاجتی اظهارکرد: درباره قهرمانی تیم فوتسال بانوان این باشگاه در لیگ برتر کشور، گفت:‌ تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: در تلاش هستیم تا سه پاداش متفاوت برای اعضای تیم فوتسال بانوان‌مان به دلیل کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور، اهدا کنیم.

علیرضا مرادحاجتی اظهارکرد: درباره قهرمانی تیم فوتسال بانوان این باشگاه در لیگ برتر کشور، گفت:‌ تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری سال گذشته نیز قهرمان ایران شد که شایسته این عنوان هم بود و خدا را شکر امسال هم توانست با یک تیم منسجم و با تغییرات بسیار جزئی نسبت به سال گذشته، در لیگ برتر کشور شرکت کند.

وی ادامه داد: تیم ملی‌حفاری از ابتدا تا انتهای مسابقات مدعی قهرمانی بود که درنهایت هم توانست این عنوان را به دست آورد و شایستگی‌های خود را نشان دهد و از ورزش استان خوزستان و فوتسال دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان این‌که تیم مدعی پرسپولیس تهران هم با هدایت مظفر، مربی توانمند خود به این بازی آمده بود تا قهرمانی را از دست ما در بیاورد، ادامه داد: ولی آن‌ها نتوانستند این کار را انجام دهند. تیم پخش و پالایش نفت آبادان، دیگر نماینده استان در این رقابت ها نیز پا به پای ما بالا آمد و توانست نایب قهرمان شود که به آن‌ها هم تبریک می گویم. به نظر من پرسپولیس و نفت آبادان هم چیزی از قهرمانی کم نداشتند.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال ملی حفاری در هفته پایانی رقابت ها واقعا یک تیم بود و همه اعضای تیم با یکدیگر بودند و تجربه خانم زیبا، سرپرست تیم و همچنین مربیگری خوب خانم سلیمانی به ما در کسب این عنوان کمک کرد.

مرادحاجتی افزود: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که به خوبی متوجه هستند مربی و باشگاه از آن‌ها چه می‌خواهد. آن‌ها همچنین متوجه هستند که زیر پرچم باشگاه ملی حفاری ورزش می کنند و به خوبی جایگاه ورزش استان خوزستان را می دانند و به همین دلیل در بازی پایانی لیگ آن‌چه را در چنته داشتند به نمایش گذاشتند که من این قهرمانی را به جامعه ورزش خوزستان و جامعه بانوان تبریک می گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این قهرمانی پاداشی هم برای اعضای تیم در نظر گرفته شده است؟ گفت: طبق مقررات وزارت نفت هر تیمی که قهرمان شود، با توجه به آیین نامه هایی که داریم، پاداشی برای آن در نظر گرفته می‌شود و ان‌شاءالله این پاداش را به تیم فوتسال بانوان نیز تقدیم می کنیم. همچنین با توجه به این‌که بازیکنان مان جوان هستند و شایستگی دارند، برای این‌که بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم و کمکی هم به آینده و زندگی آن‌ها داشته باشیم، می خواهیم با هیات مدیره صحبت کنیم تا علاوه بر پاداشی که به آن اشاره کردم، پاداش دیگری نیز به آن‌ها تقدیم کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری به پاداش دیگری برای تیم فوتسال بانوان این باشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر فوتسال ایران در آسیا حرف برای گفتن دارد و تیمی هم که در ایران قهرمان شود، آن هم برای ورزش ایران با اهمیت است. به هر حال تیمی مانند ملی حفاری که قهرمانی را ازآن خود کرده است، استحقاق و شایستگی دارد که به مسابقات خارج از کشور اعزام شود که قرار است با هیات مدیره و فدراسیون صحبت کنیم که اگر شد، دو دیدار رفت و برگشت خارجی برای تیم فوتسال‌مان در نظر بگیریم تا این اعزام، پاداش دیگری برای تیم‌مان باشد.

وی همچنین درباره رویارویی تیمش با پرسپولیس تهران در فینال جام حذفی گفت: جمعه این هفته در تهران با این تیم بازی می کنیم. پرسپولیس تیم بدی نیست و می خواهد در این بازی مقابل ما سد بندی کند و ما هم سعی می کنیم علاوه بر این‌که جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردیم، قهرمانی جام حذفی را هم ازآن خود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.