کد خبر : 6879
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 - 12:32
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:گیتی پسندی ها از من قهرمانی نخواستند!

خوراکچی:گیتی پسندی ها از من قهرمانی نخواستند!
گزینه سرمربیگری تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه مسئولان این باشگاه از وی عنوان قهرمانی را نخواسته‌اند، گفت: بازی زیبا و حاکم کردن رفاقت و همدلی در تیم دو شرط اصلی باشگاه گیتی پسند در مذاکراتمان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان که به دنبال انتخاب سرمربی تیم فوتسال باشگاه خود هستند، مذاکراتی را با محمود خوراکچی سرمربی فصل گذشته تیم میثاق تهران داشته‌اند. خوراکچی روز سه‌شنبه هفته گذشته در نشست هیات مدیره باشگاه گیتی پسند حضور یافت و برنامه‌هایش را به این باشگاه ارائه داد.

خوراکچی در این خصوص گفت: من برنامه‌ای را در جهت پیشرفت تیم گیتی پسند تدوین و آنرا در جلسه هیات مدیره مطرح کردم. البته در این جلسه چند نفر از اعضای هیات مدیره جضور نداشتند. در برنامه‌ای که ارائه دادم، تمام جوانب برای پیشرفت گیتی پسند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌اش مورد تایید قرار گرفته است، افزود: حالا قرار است تا یکی، دو روز آینده و پس از بررسی برنامه توسط سایر اعضای هیات مدیره، به من جواب نهایی را بدهند. به نظرم تفکراتم به باشگاه گیتی پسند نزدیک است.

گزینه سرمربیگری گیتی پسند درباره اینکه آیا به مسئولان باشگاه قول قهرمانی هم داده است یا خیر، تاکید کرد: خیر. آقایان جنتی و طاهری (مالک و مدیرعامل باشگاه) تاکید کردند قهرمانی نمی‌خواهیم! آنها گفتند تمام ابزارها را فراهم می‌کنیم ولی از من دو درخواست داشتند؛ یکی بازی زیبا و دیگری حاکم کردن همدلی و رفاقت در تیم که من هم این دو کار را خوب بلدم!

وی اضافه کرد: البته اینطور نیست که قهرمانی مهم نباشد. اگر باشگاه هم از من قهرمانی نخواهد، من خودم برای امانتداری از امکاناتی که به من داده می‌شود، تیم را به سر منزل مقصود می‌رسانم.

خوراکچی همچنین در خصوص سایر گزینه‌های مربیگری تیم گیتی پسند و احتمال حضور سرمربی خارجی هم گفت: روی گزینه‌های دیگر حساس نشده‌ام. باشگاه می‌تواند ۱۰ گزینه دیگر هم برای مذاکره داشته باشد. با این حال تفکرات من با گیتی پسند به هم نزدیک بود.

 

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

م.ر شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

باسلام. احساس میکنم این سایت برای شمس و دارودستشونه چون همش درباره این مربی جنجالی صحبت میکنه.

mi.kh شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

خدایااااااااااااا شکرت حق به حقدار رسیدددددددددددد
سلطان سرمریگری ایران
ولاسکوی فوتسال ایران

taha شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

سلطان خوراکچی به اصفهان خوش امدی

اصفهانی شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

فقط مربیان اصفهانی علیرضا افضل و حسین افضلی.انصافا تا اصفهان این مربیان رو داره خیانته که بره دنبال مربیان غیر بومی

وحید یکشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

یا شما فوتسالی نیستی یا هستی و خودت را میزنی به کوچه علی چپ. آخه علی افضل مربیه؟یه سال بهترین بازیکنای ایران رو دادن دستش به نکبت نتیجه گرفته. امسال ندیدید با نیک اندیش چه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

گیتی پسند با این انتخابش روز به روز بیشتر محبوبیتش رو از دست میده.بهتر نام تیم رو هم بذارن گیتی پسند تهران.یعنی امسال قرار بود بومی گرایی کنن.این از اولیش خدا به داد ادامش برسه

علی شهابی شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

آقای خوراکچی حالت خوبه ؟!!!
تو ر می برن که قهرمان نشن؟!
اگر می خوان دوم بشن که سلطان دومی فوتسال ایران آقای لک ( ملقب به کوپر) هست و بلد چی جوری تیم رو دوم کنه ! نیازی به تو نیست!

خوش صداااااااا شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

اقای شهابی بهتره مواظب حرف زدنت باشی داری درباره سلطان خوراکچی حرف میزنی پس عقلتو جمع کن تو سرت افتااااااااد !!!!

M.m شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

Akhe khorakchi pishnahad nadasht sob ta shab to saito rozname mosahebe mikard hal ke besh tak zang zadan mige ba giti tamam karde va sarmorabi shode age biad esfahan fkr konam dge bege morabi barsa shode, baba bikhial khorakchi dast az in sia baziat vardar dge dastet bara hame ro shode

اصفهان دوشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

اقاى خوراکچى مردم اصفهان شما رو نمیخان. ما مربى بومى میخایم. الکى بلند نشو بیا اینجا که به سرنوشت رضا لک دچار میشى. با مصاحبه کردن صاحب تیم شدن زیاد قشنگ نیست. شما برو همون میثاق بدون تماشاگر رو پنجم کن.