کد خبر : 6942
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 18:04
-

شمس: دیگر مشکلی برای مربیگری در لیگ ندارم/ به خاطر انتقادات اجازه کار نداشتم!

شمس: دیگر مشکلی برای مربیگری در لیگ ندارم/ به خاطر انتقادات اجازه کار نداشتم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه دیگر مشکلی بابت فعالیت در لیگ برتر فوتسال ندارد، گفت: مذاکرات نهایی با مدیران تیم فوتسال دبیری تبریز برای قبول سرمربیگری این تیم را امشب انجام خواهم داد. حسین شمس درباره حل شدن مشکلش از سوی کمیته فوتسال برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه دیگر مشکلی بابت فعالیت در لیگ برتر فوتسال ندارد، گفت: مذاکرات نهایی با مدیران تیم فوتسال دبیری تبریز برای قبول سرمربیگری این تیم را امشب انجام خواهم داد.

حسین شمس درباره حل شدن مشکلش از سوی کمیته فوتسال برای نشستن بر روی نیمکت تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار کرد: کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کردند من مشکلی برای مربیگری در لیگ برتر فوتسال ندارم و در صورتی که با مسئولان تیم فوتسال دبیری برای قبول سرمربیگری این تیم به توافق برسم، می توانم هدایت دبیری را بر عهده بگیرم.

پیشکسوت فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که علت این که کمیته فوتسال از مربیگری وی در لیگ برتر تاکنون جلوگیری کرده است چه بوده است؟ خاطر نشان کرد: خودم هم علت این کار را تاکنون متوجه نشدم حتی کمیته اخلاق به من اعلام کرد ما از اول هم مشکلی با مربیگری تو در لیگ برتر نداشتیم و حتی در این باره نامه ای هم به کمیته فوتسال برای جلوگیری از فعالیتت ارسال نکردیم و اگر مشکلی در این باره وجود داشته از طرف فدراسیون و کمیته فوتسال بوده است.

وی افزود: به نظر خودم احتمالا بخاطر انتقاداتی که از کمیته فوتسال و تیم ملی داشته ام، آنها تاکنون نخواسته اند که من در فوتسال فعالیت کنم اما با این حال خوشحالم که دیگر مشکلی برای حضور در لیگ برتر فوتسال ندارم.

شمس درباره آخرین وضعیت توافق با تیم فوتسال دبیری تبریز برای بدست گرفتن هدایت این تیم نیز اظهار کرد: تاکنون با این تیم قراردادی امضا نکرده ام و قرار است امشب مذاکرات نهایی را با مدیران این باشگاه انجام دهم، فکر می کنم بالای ۵۰ درصد مشکلی میان طرفین برای انجام این کار وجود ندارد و تنها باید درباره برخی مسائل مانند جذب بازیکن و… صحبت کنیم تا توافق نهایی انجام شود و هیچ مشکلی بابت مسائل مالی وجود ندارد. ان‌شاالله بتوانم با در دست گرفتن این تیم قهرمان جام باشگاه های آسیا شوم.

شمس ۵۳ ساله در رده باشگاهی سابقه سرمربیگری در تیم های پاس و فتح و در رده باشگاهی مربیگری در تیم ملی ایران ، کویت و بحرین را در کارنامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

به امید خدا

فوتسالی ش چهارشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۵۷

سلطان حسین شمس