کد خبر : 6997
تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1393 - 14:41
-

شمس:دبیری را قهرمان آسیا می کنم

شمس:دبیری را قهرمان آسیا می کنم
سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: از فوتسال آسیا شناخت خوبی دارم و تیم دبیری را قهرمان آسیا خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: از فوتسال آسیا شناخت خوبی دارم و تیم دبیری را قهرمان آسیا خواهم کرد.
حسین شمس اظهار داشت: من از قدیم الایام با خانواده دبیری دوست بودم و سه سال پیش نیز در این باشگاه برنامه سه ساله تدوین کردیم که هدف سال اول قرار گرفتن در بین چهار تیم اول بود که محقق شد و سال دوم قهرمانی لیگ برتر در نظر گرفته شده بود که این مهم با وحید شمسایی به دست آمد و برنامه سال سوم قهرمانی در باشگاه های آسیا می باشد.
وی افزود: وحید شمسایی به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست تیم دبیری را در فصل آینده همراهی کند و آقای دبیری از من برای سرمربیگری تیم دبیری دعوت بعمل آوردند که با کمال میل هدایت این تیم را پذیرفتم.
پرافتخارترین مربی فوتسال آسیا گفت: من برای کمک به تیم دبیری تبریز آمده ام و می خواهم هدف گذاری سال سوم که قهرمانی در آسیا بود را محقق کنم و امیدوارم تیم فوتسال دبیری با کاپ قهرمانی از کشور چین بازگردد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: ما کار خود را به دلایلی دیر آغاز کردیم، اما مصمم هستیم که سریع تر زمان از دست رفته را جبران کنیم و تا کنون نیز نفرات مد نظر شناسایی شده و به دنبال جذب آنها هستیم تا زودتر کار آماده سازی تیم آغاز شود.
وی افزود: نسبت به فوتسال آسیا شناخت خوبی دارم و هدف مان قهرمانی تیم فوتسال دبیری در آسیا می باشد و باید عنوان کنم که دفاع از عنوان قهرمانی سخت تر از کسب آن می باشد و امیدوارم بعد از بازی های آسیایی بتوانیم در لیگ برتر نیز موفق ظاهر شده و تیم را به سمت قهرمانی سوق دهیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز از شروع تمرینات تیم دبیری از شنبه ۷ تیر خبر داده و افزود: لیگ برتر از ۱۶ مرداد آغاز می شود که ما فرصت ۴۰ روز تا آغاز این رقابت ها داریم و دو هفته اول را به بدنسازی اختصاص داده ایم و بعد از آن وارد کارهای تاکتیکی خواهیم شد.
وی افزود: پیش از سفر به چین دو بازی در لیگ برتر برگزار می کنیم که به نوعی بازی های تدارکاتی مناسبی برای سفر آسیایی ما محسوب می شود.
حسین شمس در مورد عدم موافقت کمیته فوتسال با عقب افتادن لیگ برتر گفت: باشگاه دبیری نهایت تلاش خود را کرد که رقابتهای لیگ برتر با تاخیر آغاز شود، اما کمیته فوتسال هم در عدم موافقت با درخواست باشگاه دبیری دلایل خود را داشت و ما این را تهدید محسوب نمی کنیم و یک فرصت تلقی کرده و تلاش خواهیم کرد هم در باشگاه های آسیا و هم لیگ برتر فوتسال کشور نتایج مطلوبی را به دست آوریم.
وی در خاتمه اولویت خود را قهرمانی تیم دبیری در باشگاه های آسیا ذکر کرده و ابراز داشت: بعد از قهرمانی در آسیا روی لیگ برتر تمرکز کرده و سعی خواهیم کرد از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۳۵

اقاى شمس خوش امدى به لیگ. واقعا جات خالى بود. منتظر رقصیدن شما در سالن هفت تیر قرچک هستیم

نام ... یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

انشاا۰۰ به عنوان نماینده ایران قهرمان شوید خیلی هم خوشحال میشیم
ولی توی لیگ هم سالم رقابت کنید!!!