کد خبر : 7058
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 11:37
-

حاجتی: با ترکیبی از بازیکنان جوان و امید در لیگ برتر حاضر شویم/ کاش به دسته اول می رفتیم !

حاجتی: با ترکیبی از بازیکنان جوان و امید در لیگ برتر حاضر شویم/ کاش به دسته اول می رفتیم !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز در خصوص انصراف باشگاه ملی حفاری اهواز برای حضور در لیگ دسته اول، اظهار کرد: با توجه به تمام ابعادی که وجود داشت، تصمیم گرفتیم تا در لیگ برتر بمانیم. بحث ما بحث خارج شدن از فوتسال نبود. صحبت ما صحبت زیرساختها و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز در خصوص انصراف باشگاه ملی حفاری اهواز برای حضور در لیگ دسته اول، اظهار کرد: با توجه به تمام ابعادی که وجود داشت، تصمیم گرفتیم تا در لیگ برتر بمانیم. بحث ما بحث خارج شدن از فوتسال نبود. صحبت ما صحبت زیرساختها و انجام یک کار کارشناسی بود که با رفتن به لیگ دسته اول به این هدف می‌رسیدیم ولی در نهایت اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند که تیم در لیگ برتر بماند.

علیرضا مرادحاجتی تاکید کرد: هیات مدیره به ما قول دادند هر آنچه را که نیاز داریم، تامین کنند. ما در حال حاضر به یک سالن نیاز داریم و قول ساخت این سالن را از هیات مدیره گرفتیم. هدف ما این است که فصل بعد با ترکیبی از بازیکنان جوان و امید در مسابقات حاضر شویم و فعلا به فکر کسب عنوان قهرمانی یا رفتن روی سکو نیستیم.

مرادحاجتی خاطرنشان کرد: کاش می‌گذاشتند به لیگ دسته اول برویم. من اصرار داشتم این اتفاق رخ بدهد چون در اینصورت کارمان ریشه‌ای و کارشناسی می‌شد. تجربه ۴۰ ساله من در ورزش می‌گفت در اینصورت می‌توانستیم پتانسیل‌های فوتسال خوزستان را شکوفا کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی حفاری هم گفت: من با محمد ناظم الشریعه صحبت کردم. ما برای ادامه همکاری با وی آماده هستیم و حتی تا روز گذشته هم که با ناظم الشریعه صحبت کردم، مشکلی برای ادامه کار نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

بد ترین خبر همین بود براتون متاسفم خجالت بکشید

خوزی دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

این اقا کیه که همش واسه یه استان تصمیم میگیره اقا جان مگه تیم بابات