کد خبر : 7099
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 11:54
-

افتخاری مخالف تعویق لیگ است اما مقاومت نمی کند!

افتخاری مخالف تعویق لیگ است اما مقاومت نمی کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،رئیس کمیته فوتسال می‌گوید مخالف تعویق در شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال است ولی از آنجا که ۱۳ باشگاه خواستار عقب افتادن لیگ هستند، مقابل درخواست این باشگاه‌ها مقاومت نمی‌کند. سید رضا افتخاری در خصوص تصمیم کمیته فوتسال برای به تعویق انداختن لیگ برتر اظهار کرد: در جلسه هیات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،رئیس کمیته فوتسال می‌گوید مخالف تعویق در شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال است ولی از آنجا که ۱۳ باشگاه خواستار عقب افتادن لیگ هستند، مقابل درخواست این باشگاه‌ها مقاومت نمی‌کند.
سید رضا افتخاری در خصوص تصمیم کمیته فوتسال برای به تعویق انداختن لیگ برتر اظهار کرد: در جلسه هیات رئیسه کمیته فوتسال سه نفر از نمایندگان باشگاه‌ها اعلام کردند که ۱۳ تیم خواهان عقب افتادن لیگ هستند. آنها امضای مسئولان این ۱۳ تیم را داشتند ولی در همان جلسه گفتم که به شخصه مخالف تعویق لیگ هستم.

وی افزود: به نظرم این مسئله، لیگ را فشرده و دشوار می‌کند. تعویق لیگ به نفع فوتسال ما نیست و خود تیم‌ها در طول لیگ متوجه خواهند شد که باید چه فشاری را تحمل کنند چرا که تیم ملی امسال باید در تورنمنت‌های مختلفی حضور داشته باشد. البته من مقابل درخواست ۱۳ باشگاه مقاومت نمی‌کنم و قصد ندارم خلاف جریان آب شنا کنم.

رئیس کمیته فوتسال همچنین با اشاره به راهکار این کمیته برای حل مشکل باشگاه‌ها، یادآور شد: من از اعضای کمیته مسابقات خواستم تا برنامه‌ای را تنظیم کنند که تا جایی که امکان دارد کمترین فشار متوجه تیم‌ها شود. به همین دلیل در جلسه بعدی هیات رئیسه زمان دقیق شروع لیگ مشخص خواهد شد.

افتخاری در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر تلاش می‌کنیم تا مسابقات رده‌های پایین‌تر جام حذفی را زودتر برگزار کنیم تا این زمان از دست رفته جبران شود.

وی در پایان درباره اینکه منافع شخصی نمایندگان باشگاه‌ها در هیات رئیسه ایجاب می‌کند تا لیگ دیرتر شروع شود، گفت: اگر فقط این سه نماینده باشگاه‌ها درخواست تعویق لیگ را داشتند، قطعا با آن مخالفت می‌کردم ولی چون امضای ۱۳ تیم زیر پای این درخواست بود، من هم برابر آن مقاومتی نکردم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

ببینیم این یه کارو بلدی تاپایان انجامش بدی ولیگ رو همون تاریخ قبلی برگزار کنی