کد خبر : 7143
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 15:48
-

جاوید : تا پایان محرومیت سکوت می کنم! / امسال هم در گیتی پسند هستم

جاوید : تا پایان محرومیت سکوت می کنم! / امسال هم در گیتی پسند هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاویدپیرامون اعلام مثبت بودن تست دوپینگ خود خاطرنشان کرد: من این خبر را تکذیب نمی‌کنم زیرا این موضوع اتفاق افتاده اما به دلیل اینکه زمانی که باید در این باره صحبت می‌کردم، نکردم، اکنون هم چیزی نمی‌گویم و سکوت پیشه می‌کنم. وی درباره وضعیت تیم گیتی‌پسند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاویدپیرامون اعلام مثبت بودن تست دوپینگ خود خاطرنشان کرد: من این خبر را تکذیب نمی‌کنم زیرا این موضوع اتفاق افتاده اما به دلیل اینکه زمانی که باید در این باره صحبت می‌کردم، نکردم، اکنون هم چیزی نمی‌گویم و سکوت پیشه می‌کنم.
وی درباره وضعیت تیم گیتی‌پسند و تعویق در شروع تمرینات این تیم اصفهانی بیان کرد: حدود ۸۰ درصد بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و امسال هم در تیم ماندگار هستند؛ در حال حاضر همه منتظر اعلام وضعیت سرمربی از طرف باشگاه هستند.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: من از وضعیت سرمربی اطلاع خاصی ندارم و نمی‌دانم قرار است چه کسی به جای لک به تیم بیاید من بازیکن این تیم هستم و وظیفه‌ام بازی برای تیم و گل زدن بوده و دوست دارم با علاقه تمام به کارم بپردازم و به نظرمن این موضوعات به من مربوط نمی‌شود.
وی پیرامون برنامه‌هایش برای فصل پیش‌رو بیان کرد: علاقه‌مند هستم در این تیم پیشرفت کنم و بتوانم برای تیم مفید باشم؛ امیدوارم بتوانم با بازی‌هایی که انجام می‌دهم، در زمینه پیشرفت تیم موثر باشم و به تیم کمک کنم.
جاوید درباره دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: من در مسابقات جام ملت‌های آسیا از ناحیه زانو مصدوم شدم و مصدومیت من هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده اما امیدوار هستم در چند روز آینده با تمرینات فیزیوتراپی، از بند این مصدومیت رها شده و به اردو‌های تیم دعوت شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.