کد خبر : 7139
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 15:08
-

شمسایی: خسوس زمانی گادفادر شد که ما زندان بودیم!/ زمانی خداحافظی می کنم که فالکائو هم خداحافظی کند

شمسایی: خسوس زمانی گادفادر شد که ما زندان بودیم!/  زمانی خداحافظی می کنم که فالکائو هم خداحافظی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در نشست خبری باشگاه تاسیسات دریایی تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال مبنی بر اینکه گفته می شود او در همه تیم‌ها یک سال حضور دارد و این با قرارداد دو ساله‌اش با تاسیسات منافات دارد، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست، من سه سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در نشست خبری باشگاه تاسیسات دریایی تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال مبنی بر اینکه گفته می شود او در همه تیم‌ها یک سال حضور دارد و این با قرارداد دو ساله‌اش با تاسیسات منافات دارد، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست، من سه سال استقلال تهران بودم و استقلال ۳۳ هزار یورو بابت رضایت‌نامه من گرفت و بعد پیوستم به لاتزیو. وقتی به ایران هم بازگشتم به ارم کیش قم رفتم و دو سال آنجا بودم . دو سال پیمان بودم، حالا می‌گویند شمسایی پولکی است اما وقتی قرارداد همه دو سه میلیون تومان بود، شن‌سا به من پیشنهاد ۱۵ میلیونی داد. با فولاد ماهان سه سال کار کردم و دو قهرمانی در لیگ و یک قهرمان آسیا داشتم. سال سوم هم بیرونم کردند! با دبیری هم دو ساله بستم اما رضایت‌نامه‌ام را گرفتم و به تاسیسات آمدم. حالا هم پای قرارداد دو ساله‌ام می‌مانم. این یک قرارداد محکم دوطرفه است و ما هدف‌گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داریم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که چرا دبیری را با وجود قهرمانی رها کردی و به تیم دهم جدول آمدی، گفت: با وجود ارتباط تنگاتنگی که با افشین دبیری داشتم و کار سختی را در تبریز شروع کرده بودیم و در نهایت نیز به موفقیت خوبی رسیدیم اما به خاطر مشکلات کاملا شخصی نمی‌توانستم در تبریز بمانم. در عین حال چند تیم پیشنهاد دادند فکر کردم هر جا که همه شرایطش مهیاتر بود را انتخاب کنم. در این شرکت چشم‌انداز خیلی ایده آلی برای فوتسال وجود دارد، عموی من هم در این شرکت هست. با توجه به اینکه نمی‌توانم از تهران بروم در کنار اینکه دوست دارم دبیری قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود، چون لذت قهرمانی دبیری برای من هم هست و این تیم را با همه خوبی‌هایش و موقعیت خوبش تنها به خاطر شرایطم از دست دادم و جایی را انتخاب کردم که فکر می‌کنم اگر لطف خدا شامل حالم شود با تأسیسات هم نتیجه خوبی می‌گیریم.

وحید شمساییدر پاسخ به این سوال که قصد دارد در تاسیسات در کنار مربیگری بازی هم کند و تا چه زمانی قصد این کار را دارد، تصریح کرد: یک روز مصاحبه‌ای از فالکائو دیدم که از او پرسیدند تا کی می‌خواهی بازی کنی که پاسخ داد می‌خواهم رکورد آخرم را بزنم. وقتی این سوال را از من پرسیدند گفتم منتظرم هر وقت فالکائو خداحافظی کرد من هم خداحافظی کنم. ما که به خاطر اتفاقات امروز فوتسال در تیم ملی جایی نداریم ولی اگر یک روز این گروه فنی تیم به این نتیجه برسند که من توان فنی بازی ندارم و من احساس کنم که نمی‌توانم بازی کنم حتما خداحافظی می‌کنم و به جرگه مربیان اضافه می‌شوم. با توجه به هشت دوره قهرمانی در لیگ با تیم‌‌های مختلف هیچ وقت انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و مسئولیت بالایی را در این شرکت قبول کردم عموی من نیز در همین شرکت است آنقدر که با مدیرعامل تیم صمیمی هستم با عمویم نیستم. اگر می‌بینید چشم‌انداز من دو ساله است برای این است که در سال اول پتانسیل تیم برای قهرمانی نبود اما شک نکنید تأسیسات خودش را در لیگ امسال نشان می‌دهد شاید دو یا سه بازیکن بیشتر به تیم اضافه نکنیم در کنار اینکه به علی صانعی به خاطر سال گذشته خسته نباشید می‌گویم گرچه مسائلی از گذشته بین ما بود اما همه چیز را فراموش کردم دنیای حرفه‌ای همین است. اینکه امروز از تاسیسات دو بازیکن به تیم زیر ۲۵ سال راه پیدا کرده‌اند از پشتکار صانعی عزیز بود. برنامه‌ریزی من هم دو ساله است سال بعد تیم را برای قهرمانی می‌بندیم.

 

سرمربی تاسیسات در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت پذیرش سرمربیگری تیم ملی ، با تاسیسات قطع همکاری می کنید، اظهار داشت‌: البته مربیان زیادی برای هدایت تیم ملی از من جلوتر هستند فعلا که جا برای خسوس کاندلاس عزیز در این کشور هست و اگر تیمش اوت شود و یا قهرمان نشود همچنان می ماند. وقتی آقای افتخاری می‌گوید او گادفادر فوتسال است احتمالا آن زمان ما در زندان بودیم که او گادفادر بوده، من حاشیه را دوست دارم!
افتخاری گفت همه در آسیایی از او تعریف می‌کردند از او پرسیدم چه کسانی گفت مربی ویتنام، لبنان، ژاپن. قبلا خاویر لوزانو، مارکوس و … از ما تعریف می‌کردند حالا مربی ویتنام. خیالتان راحت باشد خسوس تغییر نمی‌کند و از تیم ملی تکان نمی‌خورد مگر اینکه به خاطر کهولت سن دچار سکته شود. چه جایی برای او بهتر از ایران با این شرایط فرهنگی و قدمت که تخت جمشید، ۳۳ پل و … را دارد. شاید فوتسال چیزی به ما یاد نداد اما حداقل جاهای دیدنی زیادی دارد! در مورد رقم قراردادم هم که پرسیدید باید بگویم خیالتان راحت باشد حتما مالیاتش را می‌دهم وحید شمسایی جایی نمی‌رود که قرارداد خوب نبندد.

سرمربی فصل گذشته دبیری تبریز در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه جوابی به خواسته شمس برای همراهی دبیری به عنوان بازیکن در جام باشگاه‌های آسیا می‌دهید، خاطرنشان کرد: همه ورزش حاشیه نیست. زمانی که به تأسیسات پیوستم به علی صانعی زنگ زدم و از او اجازه گرفتم حسین شمس هم وقتی به دبیری رفت به من زنگ زد محبت کرد و من هم برای تیمش ارزوی موفقیت کردم. او لطف کرد به من پیشنهاد داد این تیم را در جام باشگاه‌ها همراهی کنم اما نظر من این است که این حق بازیکنانی است که می‌خواهند یک فصل برای دبیری بازی کنند و من دوست ندارم جای چنین بازیکنی را بگیریم و فکر می‌کنم از نظر حرفه‌ای هم صحیح نباشد. لطف شمس به من ثابت شده ما چند دوره با هم در آسیا شرکت کرده‌ایم جدا از بازی کردن هر کار و کمکی که از دستم برآید حتما انجام می دهم.

آقای گل فوتسال جهان در این مورد که به او گفته شد با گروهش به یک تیم می‌رود و با همان گروه از تیم جدا می‌شود تصریح کرد: من بعد از هشت سال به شهر خودم بازگشته‌ام. آخرین قهرمانی‌ام با تام ایران خودرو بود به ماهان رفتم و برای موفقیت این تیم تلاش کردم، با  فولادماهان اصفهان قهرمان شدیم. پاس تهران زمان حسین شمس قهرمان شد، نیم فصلی هم که از ایتالیا برگشتم در تیم قم بازی کردم هشت بازی به پایان لیگ مانده بود آن سال یک رقم نجومی از این تیم گرفتم ۲۰ میلیون برای هشت بازی در حالی که چیزی در همین حدود نیز برای رضایتنامه‌ام به استقلال تهران داده شد حتی یادم هست یکی از روزنامه‌ها تیتر زد وحید شمسایی از رم تا قم. خدا کمک‌مان کرد دو مساوی و ۶ برد کسب کردیم و از رده یازدهم جدول به سوم آمدیم. این است که اگر نگاهت به سمت آن بالایی باشد حتما خدا کمکت می‌کند. اینکه با دبیری در تورنمنت کویت نتیجه نگرفتیم دلیلش این بود که من به افشین دبیری گفته بودم در این مسابقات شرکت نکنیم چون در دوره آماده‌سازی و بدنسازی هستیم اما چون حسین شمس قول داده بود ما شرکت کردیم.

 

وی ادامه داد: با ۱۰ روز تمرین و بازیکنان محلی به تورنمنتی رفتیم که چونبوری تایلند هم آمده بود و آنها هم مثل ما حذف شدند اما دو ماه بعد قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدند. شهاب سفال‌منش همیشه یک حرفی می‌زند که کار کردن با وحید شمسایی هم سخت است هم آسان. در کار با کسی شوخی ندارم الان شاکله اصلی تیم باقی مانده و تنها سه نفر اضافه می‌شوند یکی من که زنگوله پای تابوتم و فقط اسمم هست! سنگ‌سفیدی از دبیری که قبلا بهترین مسابقه اش حضور در مسابقات بانک‌ها بود و تازه شکوفا شده و حمید احمدی که محروم بوده حالا می‌تواند بازی کند یک جای دیگر داریم یک گلر خوب می‌خواهیم خودم با مصطفی نظری مستقیما صحبت کردم که از روسیه برگردد و همان صخره سنگی گذشته شود همه باید در این راه تلاش کنیم با یکی دو بازیکن گیتی‌پسند هم حرف زدم با توجه به اینکه فقط یک بازیکن باید بگیریم انتخاب‌مان خیلی دشوار است کسی باید بیاید که تأسیسات را دوست داشته باشد و فراموش نکند که این تیم مدیران قوی دارد و تیم پایتخت کشور است.

در ادامه نشست یکی از خبرنگاران به وحید شمسایی گفت گفته می شود یکی از دلایل عدم همکاری شما با دبیری این است که تجربه مربیگری زیادی برای هدایت این تیم در جام باشگاه‌‌های آسیا ندارید و به همین دلیل از این تیم جدا شدی که سرمربی تاسیسات در پاسخ به این سوال گفت: بعد جدایی من از این تیم خیلی حرف و حدیث زیاد بود البته حرف و حدیث نباشد زندگی ما نمی‌چرخد ما در کار از کاه کوه ساختن استادیم. به نظر من لیگ ایران خیلی سخت‌تر از جام باشگاه‌های آسیاست چون در لیگ ایران استعدادهای بالقوه و بالفعل زیادی داریم یک مثال شیک بزنم همین امروز به قم بروید در منطقه‌ای به اسم باجک و نیروگاه خدا شاهد است می‌توانید ۲۰ تا تیم ملی دربیاورید. یک بازیکن ۱۵ ساله داریم که ۴۰ نفر را دریبل می‌زند. به من پول داده بودند بروم قم – حالا می‌گویند شمسایی پولکی است- جام رمضان بازی کنم گفتند که فلان بازیکن خوب است بعد یک بچه آمد گفتند این همان است، گفتم اینکه خیلی کوچک است اما بعدا دیدیم شد علیرضا وفایی پدیده فوتسال ایران. من اگر ترسو بودم به تیم رده یازدهمی ارم کیش قم نمی‌رفتم، اگر ترسو بودم دبیری را نمی‌گرفتم، اگر ترسو بودم تالار افتخاراتم به این شکل پر نمی‌شد. نبینید امروز عقبگرد داشته ایم اما فوتسال آسیا برای ما کوچک است ان‌شاءالله تاسیسات که قهرمان شد تیم را تحویل نفر بعدی می‌دهم!

وی همچنین ادامه داد‌: ورزش نوعی برند است ممکن است یک ورزشکار را در خیابان بشناسند اما یک وزیر را نشناسند. درست است که تاسیسات یک برند است اما فوتسال ما و آدم‌هایی که در آن کار می‌کنند هم برند هستند.

در ادامه شهاب سفال‌منش از اعضای کادر فنی تاسیسات گفت: شمسایی یک چهره بین‌المللی است و برای این تیم یک برند محسوب می‌شود من به خاطر حرفه‌ام در کشورهای مختلفی کلاس برگزار می‌کنم مثل لبنان، ویتنام، ترکمنستان که آنجا وحید شمسایی را به عنوان یک سمبل در فوتسال می‌شناسند. من تجربه کار با شمسایی در تبریز را داشتم بعد از رفتن او مطرح شد که در تبریز بمانم اما ترجیح دادم امسال و شاید هم سال‌های بعد با او باشم چون معتقدم تلفیق کار علمی و تجربی می‌تواند موفق باشد.

سیامک داداشی دیگر عضو کادر فنی تاسیسات نیز اظهار داشت: چند سال در فوتسال فعالیت کردم تلاش می‌کنیم تاسیسات را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم شک نکنید قدرت لیگ امسال هستیم و جزء ۵ تیم برتر.

در ادامه قهرمانی مربی این تیم نیز گفت: این برای سومین سالی است که در تاسیسات هستم سال اول این تیم را از دسته یک به لیگ برتر آوردیم امسال هم این افتخار را دارم همانطور که بازی کردن کنار وحید شمسایی لذت‌بخش است کار کردن از لحاظ فنی هم با او شیرین است. به وحید شمسایی هر جا که برود چیزی جز قهرمانی نمی‌چسبد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

زنده باد نیروگاه و کل قم

ساوه ای چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۳۸

خب عزیزان تبریک میگم از این به بعد به جای تعریف و تمجید الکی از تیم دبیری یه تیم جدید اومده اونم تاسیسات دریایی هستش واقعا کارتون درسته ادم حال میکنه سایت رو باز میکنه فکر میکنه بروشور تیلیغاتی یه باشگاهی رو باز کرده.

ایمان چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

داش علی صانعی خیلی سلطانی پرچمت بالاست داداش هر جا هستی موفق باشی یا علی