کد خبر : 7175
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 12:56
-

ناظم الشریعه: همزمان در حفاری و تیم ملی فعالیت خواهم کرد!

ناظم الشریعه: همزمان در حفاری و تیم ملی فعالیت خواهم کرد!
مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برای حضورم در تیم ملی هیچ شرطی وجود نداشت و یک سوء تفاهم به وجود آمده بود،تیم ملی مانع حضورم در حفاری نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید محمد ناظم الشریعه مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: همانطور که شنیده می شد یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی بودم در همین راستا روز گذشته از کمیته فوتسال با من تماس گرفته شد تا با افتخاری جلسه ای داشته باشم.دیدار روز گذشته باعث شد سوء تفاهمات این مدت برطرف شود تا هیچ مانعی برای آغاز همکاری ام با تیم ملی وجود نداشته باشد.

وی افزود: برخلاف شیطنت برخی رسانه ها متوجه شدم رییس کمیته فوتسال سوابق کاری ام را زیر سوال نبرده و من نیز خطاب به وی بی احترامی ای نداشته ام و منظور از امتحان و آزمایش تنها هماهنگی خلق و خویی با خسوس و تیم ملی بوده است.یکی از مهمترین مباحث برای من حضور در تیم حفاری اهواز بود که خوشبختانه با نظر موافق و مساعدت افتخاری می توانم به فعالیت باشگاهی خود نیز ادامه دهم زیرا این تیم و استعداد های شهر اهواز برای کمیته فوتسال اهمیت بسیار دارد و از من خواسته شد تا همانند فصل گذشته حفاری را به بهترین نحو هدایت کنم.

ناظم الشریعه در ادامه بیان داشت: پس از توافق کامل با رییس کمیته فوتسال به محل اردوی تیم ملی رفته و جلسه ای با خسوس داشتم.وی تمایل بسیاری به حضورم در تیم ملی نشان داد و از این انتخاب خوشحال بود.تنها خواسته وی هماهنگی کادر فنی بود تا بتوانیم با کمک هم روز های خوبی را برای فوتسال ملی کشور رقم بزنیم.به این ترتیب از شنبه با تمام توان در کادر فنی تیم ملی حضور خواهم داشت تا تیم را برای تورنمنت چین آماده کنیم.

به گزارش fut5al، در حالی موضوع فعالیت مشروط ناظم الشریعه به عنوان شیطنت رسانه ای مطرح می شود که رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه با مهر این موضوع را مطرح کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

مبارک ان شاالاه که موفق باشید