کد خبر : 7221
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1393 - 11:21
-

حاجتی :اگر کسی پول بیشتری خواست می‌تواند از تیم برود!

حاجتی :اگر کسی پول بیشتری خواست می‌تواند از تیم برود!
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری خوزستان گفت: امسال هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و اگر کسی نسبت به سال گذشته پول بیشتری خواست می‌تواند از تیم برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علیرضا حاجتی اظهار داشت: با توجه به نشستی که با مدیرعامل شرکت و چند تن از مسئولان استان داشتیم، قرار شد در لیگ برتر تیم‌داری کنیم و آنها نیز به ساخت سالن چند منظوره کمک کنند.

وی تاکید کرد: من هم از آنها خواستم که خیلی دنبال این نباشند که مقام بیاوریم چون می‌خواهیم بیشتر تیم را از امیدهای‌مان ببندیم. سال گذشته که از هفت – هشت تا از امیدها استفاده کردیم، امسال هم پنج – شش بازیکن دیگر از بین آنها اضافه می‌کنیم و اگر باز هم در پستی احساس نیاز کردیم، بازیکن از بیرون می‌گیریم.

حاجتی با تاکید بر اینکه امسال حفاری افزایش بودجه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: ما هم بودجه سال گذشته‌مان را داریم، عزیزانی که با پولی که سال گذشته گرفتند مشکلی ندارند، در خدمت‌شان هستیم، اما اگر کسی پول بیشتری خواست می‌تواند از تیم برود.

مدیرعامل تیم فوتسال حفاری ادامه داد: ناظم‌الشریعه سرمربی ماست و از او خواستیم که لیست مورد نظرش را به ما بدهد که این کار را انجام داد اما ما هنوز با کسی مذاکره نکرده‌ایم. آرزو می‌کنم امسال لیگ به خوبی برگزار شود و مشکلاتی که سال گذشته بود را دیگر مشاهده نکنیم، این برای رشد فوتسال ایران خوب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.