کد خبر : 7287
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 15:56
-

گزارشی از پشت پرده بازی ایران-برزیل/ مدیر تیم ملی امارات: هیچ گاه بدنبال برگزاری چنین بازی نبودیم!

گزارشی از پشت پرده بازی ایران-برزیل/ مدیر تیم ملی امارات: هیچ گاه بدنبال برگزاری چنین بازی نبودیم!
کمیته فوتسال در حالی از دو هفته پیش روی بازی ایران و برزیل مانور می دهد که از اول هم اصلا چنین بازی قرار نبود برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری چهارم تیر در گفت و گویی اعلام کرد بازی دوستانه ایران و برزیل در امارات قطعی شده است و حتی چهار ملی پوش بزرگسال هم به همین خاطر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. برگزاری این بازی که از همان ابتدا برای فوتسالی ها بعید به نظر می آمد دیروز منتفی اعلام شد.

اما به راستی ماجرای این بازی چه بود؟ چرا باید اماراتی ها حاضر شوند بازی تدارکاتی بزرگی را برای ایران مهیا کنند آن هم بدون دریافت هیچ هزینه ای؟ این سوالی بود که ما را وادار کرد برای پیدا کردن پاسخ آن با مسئولان فدراسیون فوتبال امارات گفت و گویی داشته باشیم.

عمران عبدالله یکی از  مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی فوتسال امارات در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال درباره بازی دوستانه ایران و برزیل در دوبی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: از شنیدن این خبر تعجب می کنم و نمی دانم چرا کمیته فوتسال ایران چنین ادعایی را مطرح کرده است. ما هیچ بازی برای تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل در ماه رمضان تدارک ندیده ایم!

همچنین فیصل سرپرست تیم ملی امارات هم در گفت و گویی دیگر با پایگاه خبری فوتسال، تمام ادعاهای افتخاری را رد کرد و گفت امارات هیچ گاه بدنبال هماهنگی بازی ایران و برزیل نبوده است!

در حالی دو مقام مسئول عرب از برنامه نداشتن امارات برای بازی ایران و برزیل می گویند که کمیته فوتسال ایران از دو هفته پیش حسابی روی این موضوع مانور رسانه ای داده و از آن به عنوان موفقیت بزرگ نام برده است.

اما در این میان هدف کمیته فوتسال از مطرح کردن خبر این بازی چه می تواند باشد؟ طرح چنین ادعایی از جانب افتخاری در شرایط فعلی فوتسال، هدفی جز کاستن از فشارها و هجمه ها  نمی تواند داشته باشد.

اما در صورتی که موضوع اول یعنی سرکار گذاشتن مردم از طریق کمیته فوتسال رد شود، بحث دوم مطرح می شود. یعنی کمیته فوتسال در هماهنگی این بازی دچار اشتباهی بزرگ شده و گمان کرده باید در ماه رمضان بازی ایران و برزیل برگزار شود. در صورتی که این حدس درست باشد، چهار ملی پوش بزرگسال یعنی علیرضا صمیمی، حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده و توکلی روی یک اشتباه بچه گانه به اردوی تیم ملی فراخوانده شده اند که این نشان از ضعف کمیته فوتسال در انجام کوچکترین امور اجرایی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

برید بابا با این خبرها فقط به فکر حاشیه توی تیم ملی هستید

نام ... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

دروغ گویی تو ماه رمضان. آقای افتخاری از خدا نمی ترسی ؟

مجيد پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۴۲

از اولشم مشخص بود افتخاری دروغ میگه .وقتی میخای استخدام بشی اینقدر تحقیق میکنن و بعد از تحقیق در زمانی که جایی مشغول کار هستی با کوچکترین اشتباه اخراجت میکنند . ماندم آدمی مثل افتخاری و ……………… چگونه به این سطح رسیدن خدا عالمه