کد خبر : 7362
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 8:51
-

بهروان: فقط موافقت هیئت فوتبال اصفهان برای واگذاری امتیاز زمزم باقی مانده است

بهروان: فقط موافقت هیئت فوتبال اصفهان برای واگذاری امتیاز زمزم باقی مانده است
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اعلام کرد ، انتقال امتیاز تیم فوتسال زمزم اصفهان به راه ساری جهت حضور در لیگ برتر مراحل پایانی را می گذراند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اعلام کرد ، انتقال امتیاز تیم فوتسال زمزم اصفهان به راه ساری جهت حضور در لیگ برتر مراحل پایانی را می گذراند.
بهروان درباره انتقال تیم فوتسال زمزم اصفهان به ساری گفت: تیم راه ساری که از تیم‌های قدیمی و باسابقه فوتسال کشور بود سال گذشته از لیگ برتر سقوط کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های مدیریت راه ساری برای حضور مجدد این تیم در لیگ برتر کشور خاطرنشان کرد: مدیریت این باشگاه برای انتقال زمزم اصفهان موافقت مدیریت باشگاه را گرفته و در حال حاضر فقط موافقت هیئت فوتبال اصفهان برای واگذاری این باشگاه به ساری باقی مانده که در حال اجرا است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

f شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

این چه مسخره بازیه ، همه بازیکنا از دست مدیرعامل باشگاه راه ساری و رئیس هیات فوتبال مازندران خسته شدن . به بازیکن که پول نمیدن هیچ ، میخوان خارج استانم برن باید پولم بدن . واقعا متاسفم برای فوتبال این استان که مسئولینش اینان

txt شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

با سلام. روزی که راه ساری سقوط کرد خیلی تعجب کردم که آقای بهروان چطور مثل هر سال ترفندی به کار نبردن که تیم راه ساری تو لیگ برتر بمونه مثل هر سال داشت باور میشدم انگار کم کم داریم به سمت ورزش پاک میریم که با این اتفاقی که افتاد معلوم شد آقایون ترفندشون از همیشه جدیدتره

n شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

har tarfandi ke be kar bordan dameshon gar hade aghal fotsalistaye javooon saravi be ye ja miresan

نام ... شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

مدیران ناپاک میخرند و میفروشند زحمات و شرافت یک تیم را.

راه ساری شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

میتونیم میخریم. تا کور شود هر آن که نتواند دید