کد خبر : 7378
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 15:19
-

حاجتی: صمیمی یکسال دیگر با حفاری قرارداد دارد

حاجتی: صمیمی یکسال دیگر با حفاری قرارداد دارد
مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری، ثبت قرارداد علیرضا صمیمی با تیم فرش‌آرا مشهد را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا مرادحاجتی اظهار کرد: صمیمی با ما هنوز قرارداد دارد و این قرارداد برای فصل آینده نیز ادامه دارد و من ثبت قرارداد او را با تیم فرش‌آرا تکذیب می کنم. او با هیچ تیمی قرارداد نبسته است.

وی بیان کرد: تمرینات تیم از این هفته آغاز خواهد شد و ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم نیز فردا (یکشنبه) به اهواز می‌آید و صمیمی نیز از این هفته در تمرینات حضور پیدا می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری خاطرنشان‌کرد: چهارشنبه هفته گذشته صمیمی با من جلسه ای داشت و با یکدیگر صحبت کردیم. او اکنون در اهواز است، خانه‌اش هم در اهواز است و با هیچ تیمی قرارداد نبسته است.

وی خاطرنشان‌کرد: اگر صمیمی بخواهد به تیم دیگری برود باید ابتدا با ما تسویه‌حساب کند، در حالی که او این کار را انجام نداده است.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

Pas in dadashe alirezast kenare mortezaee angoshtesham bala gerefte ke johare estamp be lebasesh namale yani gharardad emza shode!!!!!!!!! Bahhhhhhhle

نام ... شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

راست میگه به نظر من هم عکس فوتوشاپه!!!!

فوتسالی شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

نه بابا کلا تیمهای تازه وارد دوست دارن با ملی پوشها عکس یادگاری بگیرن…….چه اشکال داره گناه که نیست……دلش میخاد…..خوخوخوخوخوخو

futsali شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹

Kolan in bashgah haye nafti Iran ba hame gharadad daran mesle nafte tehrn k har ki mire migan gharadad dare hala ham nobate hafari shode rafte ba lebaso angoshte johari ax gerefte shoma takzib mikoni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سامان یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

اقای حاجتی…در صورتیکه مدام تکرار کنی که صمیمی میمونه…دلایل و مدارکی هست که معلوم میشه به صمیمی گفتین برو واون طفلی هم رفت!!
حالا که زیر فشار طرفدار ها رفتی این حرف رو میزنی….!!!حفاری رو رها کن تا تکلیف تیم مشخص بشه!!!

نام ... یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

صمیمی با اینکارش مبلغ قراردادش افزایش داد