کد خبر : 7419
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 12:20
-

داورزنی:منصوری همیشه در لیگ مدعی است!

داورزنی:منصوری همیشه در لیگ مدعی است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،رضا داورزنی در مورد اینکه چه زمانی تکلیفش با تیم منصوری برای فصل آینده مشخص خواهد شد، اظهار داشت: واقعیت این است که اول باید تکلیف تیم مشخص شود بعد در مورد مربی و کادرفنی و بازیکنان تصمیم‌گیری شود. البته تا حدودی هم وضعیت روشن شده و شرایط اولیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،رضا داورزنی در مورد اینکه چه زمانی تکلیفش با تیم منصوری برای فصل آینده مشخص خواهد شد، اظهار داشت: واقعیت این است که اول باید تکلیف تیم مشخص شود بعد در مورد مربی و کادرفنی و بازیکنان تصمیم‌گیری شود. البته تا حدودی هم وضعیت روشن شده و شرایط اولیه و زمینه کار فراهم شده است. ظاهرا نظر هیات‌مدیره در مورد ادامه همکاری با من مثبت بوده اما هنوز بحث نهایی صورت نگرفته است. باید ابتدا مدیرعامل معرفی شود و بعد از آن بقیه موارد اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: موردی که از همه چیز مهم‌تر است، بحث بودجه و نقدینگی است. بودجه هم روشن شده که چقدر است اما هنوز نقدینگی به باشگاه نیامده که در اختیار مدیرعامل آینده و سرپرست قرار بگیرد که بتوانیم کار قراردادها را انجام دهیم.

داورزنی با اشاره به احتمال جدایی مجتبی نصیری‌نیا و مصدومیت علی رهنما تصریح کرد: اولویت ما حفظ بازیکنان فصل گذشته است. نصیری‌نیا تا حدودی به فردوسی مشهد نزدیک شده اما اگر از نظر مالی شرایط‌مان بهتر شد قطعا او را نگه می‌داریم. رهنما را هم که تا نیم فصل نداریم.

این مربی با اشاره به اینکه پول گرچه در تیم‌داری مهم است اما همه چیز نیست، گفت: تجربه نشان داده تیم‌هایی بوده‌اند که خیلی خوب خرج‌ کرده‌اند و همه قبل از فصل می‌گفتند قهرمان لیگ هستند اما در جریان بازی‌ها هفته به هفته از صدر جدول فاصله گرفته‌اند. در عین حال نمی‌توان گفت که تیمی هم که خوب خرج نمی‌کند حتما در کورس قهرمانی نخواهد بود. منصوری همیشه در لیگ مدعی است چون تحت هر شرایطی اسکلت خود را حفظ کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.