کد خبر : 7426
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 14:20
-

کشاورز: هرکسی مربی گیتی پسند شود مشکلی با او ندارم

کشاورز: هرکسی مربی گیتی پسند شود مشکلی با او ندارم
محمدکشاورز کاپیتان گیتی پسند می گوید هر کس مربی این تیم شود با او مشکلی ندارد هر چند بواسطه داشتن قرارداد مجبور است در این تیم بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز پیرامون شرایط امسال خود در تیم گیتی پسند اصفهان گفت: یک سال دیگر با گیتی پسند اصفهان قراداد دارم و منتظر تصمیم باشگاه هستم.
وی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که از سوی مسئولان باشگاه شده، قرار بر این است که باشگاه با بازیکنان تسویه حساب کند و بعد هم سرمربی را انتخاب کنند و تمرینات آغاز شود و من هنوز نمی‌دانم که این مسئله چه زمانی اتفاق می افتد.
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به مشخص نبودن شرایط تمیریتی تیم گیتی پسند اصفهان برای حضور در لیگ برتر فوتسال، اظهارکرد: تمرینات هرچه زودتر شروع شود به نفع گیتی پسند است، چون تیم بهتر شکل می‌گیرد و بازیکنان بهتر می‌توانند به کار بدنی و تاکتیکی بپردازند و در کل شرایط در طول فصل بهتر می‌شود.
کشاورز پیرامون ماندن یا نماندن خود در گیتی پسند با شرایط موجود، عنوان کرد: من با گیتی پسند قرارداد دارم و منتطر می‌مانم ببینم چه اتفاقی می افتد، البته هر تصمیمی بخواهیم بگیرم باید منوط به رضایت باشگاه باشد و خودم نمی‌توانم کاری انجام دهم چون یک سال با این باشگاه قرارداد دارم.
وی در خصوص وضعیت فصل گذشته تیم گیتی پسند در لیگ برتر و ناکامی این تیم درکسب عنوان قهرمانی رقابت‌ها، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم به گذشته بر نگردم، چرا که سوء تفاهم‌هایی پیش آمد و مطالبی عنوان شد که اصلاً صحت نداشت و مهم وضعیت کنونی باشگاه است و ما منتظر انتخاب سرمربی هستیم.
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان خاطرنشان کرد: برای من هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی شود چون با گیتی پسند قرارداد دارم و هر گزینه ای که مورد تایید باشگاه باشد مورد تایید من هم هست و با هیچ مربی مشکلی ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

futsali دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

Ghadre amsale keshavarz ro bayad bedonim k to in futsal hastan shayad dige tekrar nashe ….

نام ... دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

فقط مربی اصفهانی

نام ... دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

داداش سالهای آخر بازیت قط پول را عشق است!!!!!

اصفهاني سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

چوب خدا صدا نداره ممد کشاورز