کد خبر : 7454
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 12:45
-

جاوید:با مشکلاتی که گیتی پسند داشت دومی فصل قبل عنوان خیلی خوبی است

جاوید:با مشکلاتی که گیتی پسند داشت دومی فصل قبل عنوان خیلی خوبی است
مهذی جاوید می گوید گیتی پسند فصل قبل مشکلات زیادی داشته و رضا لک با دوم کردن این تیم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید  پیرامون شرایط امسال خود در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، گفت: یک ماه پیش مدیریت باشگاه گیتی پسند اعلام کرد که امسال تیم پرقدرتی را روانه مسابقات می‌کنند و بازیکنان منتظر هستند تا تمرینات شروع شود و برنامه‌های آماده سازی خود را آغاز کنند تا بتوانیم ناکامی فصل گذشته را جبران کنیم و نتیجه بهتری را بگیریم.
مهدی جاوید با بیان اینکه با تیم گیتی پسند یک سال قرارداد دارد، افزود: در این ۸ سالی که در لیگ برتر فوتسال بازی می‌کنیم معمولاً تیم‌ها شش هفته قبل از آغاز مسابقات تمریناتشان را شروع می‌کنند چون اگر زودتر شروع شود مطمئناً زمان زیاد تا آغاز لیگ برتر باعث ایجاد یک نواختی در بازیکنان می‌شود.
وی ادامه داد: تیم گیتی پسند سابقه زیادی در لیگ برتر فوتسال دارد و مسئولان این باشگاه حرفه ای هستند و مطمئناً‌ می‌دانند که چه زمانی تمرینات را آغاز کنند و فکر نمی‌کنم از این نظر زمانی را از دست داده باشیم، هر سال در همه تیم‌های حاضر در مسابقات روال همین است.
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر امسال یک یک ماه به تعویق افتاده و باشگاه در حال انتخاب مربی است و تمرینات به زودی شروع می‌شود.
مهدی جاوید پیرامون تغییر و تحولات به وجود آمده در کادر فنی فصل گذشته تیم گیتی پسند و ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی، اظهار کرد: در مورد زمان مربیگری افضل نظری ندارم چون در آن زمان در تیم گیتی پسند نبودم، اما در سال گذشته که با لک کار کردم به لحاظ فنی این مربی را در سطح بالایی دیدم.
وی عنوان کرد: مطمئن باشید که اگر تیم گیتی پسند فصل گذشته توانست به مقام دومی برسد به خاطر شرایط فنی لک بود، چراکه گیتی پسند مشکلات زیادی داشت و اگر این مشکلات برای تیم دیگری بود شرایط بدی پیدا می‌کرد.
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تیم گیتی پسند در مقطعی از مسابقات با چهار بازیکن وارد مسابقات شد و بازیکنان این تیم دچارمصدومیت و محرومیت‌هایی زیادی شدند و امیدوارم مربی که امسال می‌خواهد کار کند مشکلات فصل قبل را نداشته باشد.
جاوید افزود: تاپ ترین بازیکنان ایران در گیتی پسند بازی می‌کنند و امیدوارم بتوانیم روند فنی سال پیش را داشته باشیم و به هدفمان یعنی قهرمانی برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

futsali سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

Vaghean dare dorost mige parsal giti toye lig khodesh dovom shod va behtarin natije ro to chand sale akhir kasb kard va bedone dasthaye poshte parde va labi maghame dovom ro be dast avord omidvaram k modiriyat bashgah ham ino mesle mardom dark kone ,,,,,,,,,,,,,

علی رضا سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

بالاخره یه بازیکن پیدا شد و حقیقت رو گفت بقیه که همه به فکر منفعت خودشون بودن و خیلی چیزها که پارسال اتفاق افتاد مطرح نکردن واز این که دوم شدن باید افتخار کنن

نام ... سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

به نظرم من خیلی زیبنده نیست یک مربی با نام های مختلف پیام بذاره که بهش تیم بدن !!!

hosein سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

آفرین به آقای جاوید این آقای لک که این قدر حجب و حیا داره که در مورد مشکلات سال گذشته حرف نمیزنه از این مربیای آویزون هم نیست که هی مصاحبه کنه باز یه نفر پیدا شده گوشه ای از مشکلات تیم و گفته دمت گرم آقا مهدی

سعید امیری سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

به نظرم من خیلی زیبنده نیست یک مربی با نام های مختلف پیام بذاره که بهش تیم بدن !!!

طرفدار سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

شما برید بپرسید گیتی چند درصد پول بازیکنانشو داده وقتی بازیکن واسه پول تمرین نمیکنه و یکی دیگه خودش و به مصدومیت میزنه مربی چیکار کنه خدائیش برید از بازیکنا بپرسید چه خبر بود تو گیتی پارسال

mobina سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

خیلی با معرفته این آقای لک مربی مورد علاقه ماست هم اخلاقش خوبه هم کار فنیش یکه آفرین آقای جاوید

نام ... سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

به نظرم من خیلی زیبنده نیست یک مربی با نام های مختلف پیام بذاره که بهش تیم بدن !!!

نام ... سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

Faghat morabiane esfahani bayad entekhab beshan

اصفهانيان چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

ادمی که بزرگ حرف میزنه دلیل بر بزرگ بودنش نیست
اقای جاوید تو همون کسی هستی که سر تمرین ٢بار دادو بیداد و دعوا راه انداختی به بزرگ تراز خودت بی احترامی کردی به احترام سرمربی که تورو اورد گیتی باید ساکت میشدی و تیمشو وارد حاشیه نمیکردی تو فقط داری حرف میزنی به فکر خودت خیلی هستی تا حالا هم هر جا بازی کردی یا تیم منحل شده یا نتیجه نگرفتی ٢٨ سالته یک قهرمانی نداری…

رضا چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

سلام
من شنیدم شما و بقیه دوستان بازیکنت تو تیم به سرمربی برنامه میدادید تا اجرا کنه. آره خوب منم باشم میگم مربی فقط لک اصلا چه معنی داره مربی از خودش برنامه داشته باشه بازیکنان خط رو میدن مربی اجرا میکنه. مربی فقط لک .
خدا حفظ کنه اکبر تقوی رو که لک رو مربی کرد الانم داره داور زنی رو مربی میکنه. چون هر دو اینها به اکبر آقا میگفتن چشم. الان که اکبر آقا نیست آقا رضا به کشاورز و جاوید و اسماعیل پور میگه چشم. دور هم هستیم با هم خیلی حال میده.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

اخه یکى نیست بگه کدوم بازیکن از مربى خودش بد میگه، مربى که این بازیکن رو به این تیم اورده، بعدم مگه رضا لک فنى هم داره، اون اینقدر ساکته که اصلا قدرت بیان تاکتیک و تمرین گفتن نداره، با این همه بازیکن تیمو دوم کرده ، اینم بخاطر پیشینه و شخصییتى که طى این چند سال گیتى گرفته بود دوم شد وگرنه خدا میدونست چندم میشد، اقاى لک تیمو کرده بود هتل برا بازیکنا ، حالا هم دوباره فرست میخاد بابا بیخیال تیم امسال حق حسین افضلیه

خليج چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

این ادمی که هر روز دنبال تیم میگرده تا یک جا بهش تیم بدن ایا مدیر باشگاه میزاره این اقا کار کنه نه بخدا فقط باید بگه چشم…اخه اینم فوتسال هست که ما داریم واقعاً دلم واسه این همه بازیکن که دارن تو فوتسال زحمت میکشن میسوزه.. لیگ فوتسال ایران ضعیف ترین لیگ ورزشی تو ایران هست نه استقلال داره نه پخش داره نه اسپانسر پس جمعش کنن بهتره که…اخرشم این همه ادم هست که باهم کل کل دارن مورچه چیه که کل پاچه داشته باشه…