کد خبر : 7439
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 8:12
-

حسن‌زاده : پیشنهادی از تیم های ایرانی نداشتم!

حسن‌زاده : پیشنهادی از تیم های ایرانی نداشتم!

بّه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی اصغر حسن‌زاده درباره زمزمه‌هایی پیرامون حضورش در تیم فوتسال ماهان تندیس قم و همراهی این تیم در فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال اظهار کرد: این زمزمه‌ها مدت زیادی است که شنیده می‌شود اما واقعیت این است که پیشنهادی از باشگاه ماهان تندیس قم به دست من نرسیده

بّه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی اصغر حسن‌زاده درباره زمزمه‌هایی پیرامون حضورش در تیم فوتسال ماهان تندیس قم و همراهی این تیم در فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال اظهار کرد: این زمزمه‌ها مدت زیادی است که شنیده می‌شود اما واقعیت این است که پیشنهادی از باشگاه ماهان تندیس قم به دست من نرسیده است که بخواهم در مورد آن تصمیم گیری کنم.
وی گفت: نه تنها از ماهان تندیس، که از هیچ باشگاه ایرانی پیشنهاد ندارم و با توجه به اینکه یک فصل دیگر با تیم نوریلسکی روسیه قرارداد دارم احتمالا فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان می‌روم.

ملی پوش با تجربه تیم ملی فوتسال افزود: ممکن است مقصد بعدی‌ام فوتسال اسپانیا باشد اما تا این لحظه تصمیمی جدی برای ترک نوریلسکی نگرفته‌ام و محتمل‌ترین گزینه برای فصل آینده‌ام، ادامه حضور در لیگ فوتسال روسیه است.
حسن‌زاده با تاکید بر اینکه اگر پیشنهادی از هر تیمی از جمله تیم‌های ایرانی داشته باشد آن را بررسی می‌کند عنوان کرد: بعید می‌دانم ماهان تندیس یا باشگاه‌های ایرانی دیگر برنامه‌ای برای جذب من داشته باشند زیرا من هنوز قرارداد دارم و اگر هم برنامه‌ای جدی برای حضور من در ایران بوده، باید تاکنون پیشنهاد رسمی دریافت می‌کردم که این اتفاق رخ نداده است.
وی خاطرنشان کرد: فوتسال قم، غنی و توانمند است و امیدوارم نمی‌انده قم، فصل آینده به نتایج بهتر برسد و موفقیت‌های بیشتری کسب کند زیرا مردم قم علاقه زیادی به فوتسال دارند و موفقیت فوتسال قم، سبب شادی دل مردم و علاقمندان به فوتسال می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۵۶

کاش میشد۱باره ترکیبی ازبهترین های قم مثل:ایازی، اصغرحسن زاده، میثم ایلانلو، وفایی ، عروجی وکرمانی به رهبریه محسن حسن زاده که واقعادرایته قهرمان کردن اون نسل طلایی فوتسال قم روداشت اماحاشیه هاوکاستی هاباعث نشدتیم قهرمان بشه.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۵۷

باید ممنون اون کسی باشی که این عنوانو بهت هدیه داد که الان اینجوری داری حرف میزنی اقای حسن زاده شما یکی از عاملان ناکامی ایران تو اسیا بودی الان صحبت از اسپانیا میکنی مگه اقای ترابیان برات درست کنه

بنیامین چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۷

کسی جز آقای اصغر حسن زاده نمیتونه ماهانو دوباره قهرمان کنه.به امید پیوستن به تیم.۷