کد خبر : 7462
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 14:46
-

علاقه چهارمحال و بختیاری به تیم داری در لیگ برتر فوتسال

علاقه چهارمحال و بختیاری به تیم داری در لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری عبدالرحمن قاسمی با اشاره به اهمیت حضور تیم‌های ورزشی این استان در مسابقات لیگ برتر کشور اظهار کرد: مجموعه مدیریتی این استان برای حضور تیم ورزشی در مسابقات لیگ برتر کشور در حال پیگیری است. وی افزود: در پی برگزاری جلساتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری عبدالرحمن قاسمی با اشاره به اهمیت حضور تیم‌های ورزشی این استان در مسابقات لیگ برتر کشور اظهار کرد: مجموعه مدیریتی این استان برای حضور تیم ورزشی در مسابقات لیگ برتر کشور در حال پیگیری است.

وی افزود: در پی برگزاری جلساتی با استاندار محترم در زمینه حمایت از ورزش و حضور تیم‌های این استان در رده‌های بالای لیگ مقرر شد جلساتی با مدیریت معاون اشتغال و برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری با هدف جذب اعتبارات و بررسی راهکارها برگزار شود.

قاسمی جذب اسپانسر برای حمایت از تیم‌های ورزشی این استان را مهم برشمرد و افزود: جلساتی با حضور نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه راه‌های جذب اسپانسر برگزار و مقرر شد که در جلسه مشترک با صنایع بزرگ این استان، برای تشویق سرمایه‌گذاری و حمایت از ورزش برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

قاسمی بیان داشت: استان چهارمحال و بختیاری در رشته‌فوتسال علاقه‌مندان زیادی دارد و در سنوات گذشته در رشته فوتسال صاحب تیم لیگ برتری بودیم که متاسفانه نبود اسپانسر و عدم حمایت منجر به از دست دادن جایگاه خود شد.

وی تاکید کرد: در صورت عدم همراهی اسپانسر در این استان، با همفکری مسئولان سعی در تامین هزینه‌های حضور حداقل یک تیم از این استان در رقابت‌های لیگ برتر را خواهیم داشت.

اضافه می شود در سالهای ۸۲ تا ۸۴ به مدت دو فصل تیم چینی همگام شهرکرد در لیگ برتر فوتسال حضور داشته است. محمود خوراکچی به عنوان مربی مصطفی نظری به عنوان بازیکن از چهره هایی هستند که در این تیم سابقه عضویت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

بهترین گزینه زمزم اصفهانه!

s سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

زم زم واسه ساریه چهار محالی ها بهتر امتیاز تیم هلال احمر رو بخره چون میگن هلال احمر تیم داریه نمیخاد بکنه