کد خبر : 7470
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 17:25
-

مرتضایی: از ناهماهنگی فدراسیون لطمه می خوریم / بهادری به دنبال مذاکره با چند تیم خارجی است

مرتضایی: از ناهماهنگی فدراسیون لطمه می خوریم / بهادری به دنبال مذاکره با چند تیم خارجی است
سرمربي تيم فوتسال فرش‌آراي مشهد در خصوص تغييرات تيمش در فصل آينده سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مجید مرتضایی با بیان این که در حال جذب بازیکنان مورد نظر هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر شریف‌زاده ملی‌پوش سابق و گل‌زن تیم هلال‌احمر تبریز به تیم فرش‌آرا پیوسته است که با توجه به نبود یک گل‌زن خوب در تیم فرش‌آرا وی جذب تیم شد.

وی ادامه داد: باتوجه به جدایی لطیفی از فرش‌آرا به دنبال یک عقب‌گیر خوب بودیم که به همین دلیل فرهاد توکلی به عنوان بهترین گزینه انتخاب شد که در حال حاضر وی نیز عضو تیم ملی فوتسال است.

وی در خصوص بازیکنانی که در فصل پیش رو، دیگر تیم فرش‌آرا را همراهی نخواهند کرد، تصریح کرد: به جز لطیفی با قدرت بهادری برای جدایی به توافق رسیده و حتی رضایت نامه بهادری را برای پیوستن به تیم دبیری صادر کردیم ولی این موضوع گویا لغو شد و وی در حال حاضر به دنبال مذاکره با چند تیم خارجی است.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد افزود: همیشه تلاش باشگاه فرش‌آرا این بوده است که بازیکنان بتوانند به اهداف خود برسند به همین دلیل ما نیز با جدا شدن آن‌ها مخالفتی نکردیم؛ در حال حاضر نیز ۱۴ نفر از بازیکنان تیم مشخص شده است که جذب چند بازیکن از تیم امید نیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای ما کیفیت کار مهم است، عنوان کرد: هنوز دو جای خالی دیگر از سهمیه لیگ برتری در تیم داریم ولی ترجیح می‌دهیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا در فصل‌های آینده بتوانند کمک خوبی به تیم فرش‌آرا داشته باشند.

وی همچنین در خصوص تغییر کادر فنی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: در تمام این مدت، در کنار بحث جذب بازیکنان به دنبال تکمیل کادر فنی نیز بودیم و حتی در این خصوص گزینه‌های خارجی برای کمک مربی و بدنساز در نظر داریم که هنوز به نتیجه نرسیده و در حال مذاکره هستیم ولی با توجه به شرایط موجود تغییر در کادر فنی قطعی است.

مرتضایی ادامه داد: اردویی در گرگان خواهیم داشت و پس از بازگشت از این اردو نفرات کادر فنی نیز اعلام خواهند شد.

وی در خصوص هدف باشگاه فرش‌آرا در فصل پیش رو اظهار کرد: در سه سال گذشته ما به دو مقام‌ هشتمی و سال گذشته مقام هفتمی لیگ دست یافتیم اما با توجه به تغییرات تیم و بازیکنان تیم، قطعا هدف ما این است که جزو ۵ تیم اول لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد همچنین در مورد حضور نماینده دیگر از خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: خوشحالم که تیم فردوسی مشهد توانست به لیگ برتر صعود کند ولی اعلام می‌کنم که ما با این تیم تنها در یک مسابقه رقیب هستیم و در تمامی اوقات دیگر رفیق یکدیگر هستیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من هرچه تیم فردوسی تقویت شود و عملکرد بهتری داشته باشد، به نفع ماست که البته این موضوع متقابل است.

وی یادآور شد: اگر فردوسی بتواند یارگیری خوبی داشته باشد امسال می تواند تیم خود را در لیگ برتر حفظ کند زیرا نگرانی ما از این است که بر اساس نتایج سال‌های قبل در بین تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بودند، هفتاد تا هشتاد درصد این تیم‌ها در همان سال اول دوباره به لیگ دسته یک سقوط کرده‌اند.

مرتضایی تصریح کرد: به هر حال باشگاه فرش‌آرا مشهد هر کمکی که از دستش برآید برای تیم فردوسی و حفظ این سهمیه ارزشمند در لیگ برتر فوتسال انجام خواهد داد و صادقانه آرزو می‌کنیم که بتواند موفق شود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد همچنین با گلایه از تاخیر یک ماه در برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: براساس تقویم اعلام شده قرار بود تا ۱۶ مرداد ماه سوت آغاز مسابقات زده شود ولی در جلسه قرعه‌کشی تیم‌ها ۱۶ شهریور زمان آغاز لیگ برتر اعلام شد.

وی افزود: متاسفانه این اقدام، ناهماهنگی تصمیمات فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد که هر ساله نیز ما از این موضوع لطمه می‌خوریم. سال گذشته نیز مسابقات سه ماه به تاخیر افتاد و از همین موضوع ضربه خورده و در نیم فصل دوم دچار افت شدیم زیرا تمرینات خود را با توجه به تاریخ ابتدایی تنظیم و آغاز کرده بودیم.

مرتضایی ادامه داد: امسال نیز افتخاری مسئول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که هیچ تغییری در برگزاری مسابقات نخواهیم داشت ولی باز هم شاهد این تغییرات بودیم که خوشبختانه با توجه به تجربه فصل‌های گذشته، تصمیم گرفتیم تا برنامه تمرینات خود را بعد از قرعه‌کشی انجام دهیم و به همین دلیل با پایان ماه مبارک رمضان تمرینات تیم آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

به امید موفقیت ۲ تیم مشهد