کد خبر : 7490
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 9:29
دسته‌بندی نشده
-

برتری دانشجویان ایران در برابر اوکراین

برتری دانشجویان ایران در برابر اوکراین
صعود تیم فوتسال دانشجویان ایران با پیروزی مقابل اوکراین قطعی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال دانشجویان ایران با برتری ۲ بر یک مقابل اوکراین، صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان در اسپانیا قطعی کرد.

این دیدار سه شنبه شب در سالن ˈآرگوییهˈ شهر ˈآنته کوئه راˈ در ایالت ˈمالاگاˈ اسپانیا برگزار شد و شاگردان علی صانعی در تیم فوتسال دانشجویان ایران پس از تساوی بدون گل مقابل اوکراین در نیمه نخست، در نهایت موفق شدند با حساب ۲ بر یک حریف را شکست دهند و با کسب دومین پیروزی متوالی، به مرحله بعد صعود کنند.

تیم فوتسال دانشجویان ایران که دوشنبه شب در نخستین دیدار خود نیز با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل تیم آلمان به برتری رسیده بود، چهارشنبه شب در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف برزیل می رود.

تیم برزیل نیز که دوشنبه شب با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل تیم اوکراین قهرمان دوره قبلی مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان در پرتغال به برتری رسیده بود، سه شنبه شب با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آلمان پیروز شد و صعود خود را به همراه تیم ایران به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.

به این ترتیب، دیدار تیم های ایران و برزیل تعیین کننده صدرنشین گروه دوم مسابقه های قهرمانی فوتسال دانشجویان جهان خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.