کد خبر : 7493
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 10:58
-

تشکیل کمیته فنی فوتسال

تشکیل کمیته فنی فوتسال
کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در تلاش است تا با تشکیل یک کمیته فنی متشکل از چهار پیشکسوت، برای تیم‌های ملی فوتسال ایران برنامه‌هایی را تدوین کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از تمدید قرارداد خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی تا سال ۲۰۱۶ در صدد تشکیل یک کمیته فنی برای تدوین برنامه‌های بلندمدت برای فوتسال ایران است. بر این اساس سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در نامه‌ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا کمیته فنی با حضور حسین شمس، محمد حسن انصاریفرد، علی رعدی و عباس ترابیان تشکیل شود.

افتخاری با تایید این مطلب گفت: من با ناصر صالح هم برای حضور در کمیته فنی فوتسال صحبت کردم ولی او به خاطر مشکلات شخصی پیشنهادمان را قبول نکرد. ما در کمیته فنی هم مربی داریم، هم کارشناس و هم استاد! این کمک می‌کند تا برنامه‌های بلندمدتی را برای فوتسال تدوین کنیم.

به گفته افتخاری، در صورت تایید نهایی علی کفاشیان این کمیته فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

محمد حسن انصاریفرد و حسین شمس از سرمربیان پیشین تیم ملی فوتسال ایران هستند. علی رعدی در حال حاضر یکی از مدرسان بین المللی فوتسال است و عباس ترابیان هم رئیس پیشین کمیته فوتسال بوده است.

گفتنی است این کمیته ها در اکثر زمانها تشکیل شده اند اما بیشتر حالت فرمالیته داشته و نظرات آنها هیچگاه اعمال نشده است.از نکات جالب این لیست حضور محمد حسن انصاری فرد است که سالها از فوتسال دور بوده با این حال با نظر افتخاری قرار است در جلسات کمیته فنی شرکت کند این در حالی است که جای بسیاری از مربیان لیگ برتری در این لیست خالی است و یکی از آنها می توانست به جای انصاری فرد در کمیته فنی قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

منبع اخبار و مصاحبه هایی که در سایت شما منعکس می شه رو لطفا درج کنید

اصفهان چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

نفرات انتخابی عالی هستند

نام ... چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

فدراسیون خودش کمیته فنی و توسعه داره و همه کاره تیم های ملیه . عملا این کمیته هیچ کاره است و حالت نمادین داره برای توقف انتقادات .
همه کاره فوتسال ایران ترابیان بقیه هم سرکارند.

علی چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

ترابیان-رعدی و شمس شناسنامه فوتسال ایران هستند…
در آسیا و جهان فوتسال ایران رو به اسم این سه نفر میشناسن
امیدوارم فرمالیته نباشه

نام ... پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۴:۳۸

رعدی رو کجای دلم بزارم اخه