کد خبر : 7542
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1393 - 12:17
-

پیروزی تیم ملی دانشجویان مقابل پرتغال/ مصاف با روسیه برای رسیدن به فینال

پیروزی تیم ملی دانشجویان مقابل پرتغال/ مصاف با روسیه برای رسیدن به فینال
تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران با برتری مقابل پرتغال به جمع چهار تیم برتر راه یافته و حریف روسیه در مرحله نیمه نهایی شدند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاگردان علی صانعی در تیم دانشجویان ایران که با کسب ۶ امتیاز از دو پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بودند، جمعه شب در این مرحله رو در روی پرتغال، تیم اول گروه D قرار گرفتند و با پیروزی سه بر یک مقابل حریف خود به جمع ۴ تیم برتر رقابت ها صعود کردند.
برای تیم ایران بهروز جعفری در دقیقه ۹ و ۳۴ و مسلم رستمی ها در دقیقه ۱۹ گلزنی کردند و تک گل پرتغال را فابیو مارلونا در دقیقه ۲۴ وارد دروازه ایران کرد.

در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، تیم های روسیه، برزیل و بلاروس به ترتیب با برتری مقابل تیم های جمهوری چک، تایلند و اسپانیا راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

تیم فوتسال دانشجویان ایران در سه بازی قبلی خود در چهاردهمین دوره مسابقه های قهرمانی دانشجویان جهان به ترتیب و با نتایج ۷ بر ۲ و ۲ بر یک مقابل تیم های آلمان و اوکراین پیروز شده و مقابل برزیل با حساب ۶ بر ۲ شکست خورده بودند.

به این ترتیب، تیم فوتسال دانشجویان ایران امشب (شنبه) برای صعود به دیدار نهایی رو در روی تیم روسیه قرار می گیرد و در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم های برزیل و بلاروس به مصاف یکدیگر می روند.

در چهاردهمین دوره مسابقه های فوتسال دانشجویان جهان ۱۶ تیم به مدت ۸ روز در شهرˈ آنته کوئه راˈ در ایالت ˈمالاگاˈ به رقابت می پردازند. این رقابتها تا ۲۹ تیر ماه ادامه دارد.

اسامی تیم فوتسال دانشجویان ایران به قرار زیر است:

اسماعیل عباسیان مهر، حسین حیدری، سیدعلی کیایی، مسعود دانشور، مهران عالیقدر، بهروز جعفری، مسلم رستمی ها، مجید حاجی بنده، مجتبی حسن نژاد و محمد زارعی

علی صانعی (سرمربی)، حسین صدقی (مربی)، محمدحسین دادکان (مدیر تیم) و محمدرضا پهلوان (سرپرست) در کنار تیم دانشجویان حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

پس این چه خبری شد؟ چند چند بردن؟ گلا رو کیا زدن؟