کد خبر : 7554
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 8:42
-

شمسایی:استعداد فوتسال قم سرآمد کشور است

شمسایی:استعداد فوتسال قم سرآمد کشور است
سرمربی جدید ماهان تندیس قم به دنبال جذب استعدادهای این شهر برای حضور در لیگ برتر است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: از بازیکنان قمی تست می گیرم تا حق استعدادهای این شهر برای حضور در تیم فوتسال شهرشان تضییع نشود.
در مراسم معارفه امیر شمسایی ، این مربی اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به تیم فوتسال قم آمدم، اما این مرتبه با دفعه های قبل متفاوت است، زیرا یک هیئت مدیره بسیار قوی که در رأس آقای جلالی قرار دارد حامی تیم می باشد و حضور آقای شریفی به عنوان مدیرعامل نیز مطمئنا باعث رشد و موفقیت نماینده فوتسال قم خواهد شد.
 
وی از همان ابتدای سخنانش به بازیکنان بزرگسالان و امید فوتسال ماهان تندیس که حاضر در مراسم بود تاکید کرد: نه آقای جلالی و نه آقای شریفی از من قهرمانی خواستند، ولی همه شما خصوصیاتم را خوب می شناسید که فقط برای قهرمانی کار می کنم. شوخی و مسائل اضافی برای بیرون تمرین است و زمانی که به تمرین تیم می آیید باید بدانید فقط روی موفقیت تیم و نمایش خوب در بازی هایتان تمرکز کنید.
 
امیر شمسایی با تمجید از فوتسالیست های قم تصریح کرد: با اینکه ما اهل تهران هستیم اما باید واقعیت را گفت که استعداد فوتسال قم سرآمد کشور است و هیچکس نمی تواند این امر را انکار کند.
 
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم ادامه داد: اینکه بخواهم از بین تمامی بازیکنان قم تیمی را ببندم، کار بسیار مشکلی است، اما سعی دارم حقی از کسی ضایع نشود و هر بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن نماینده قم را دارد، به تیم اضافه می کنم.
 
وی با نقل خاطره ای از زمان حضورش در فوتسال قم یادآور شد: یک روز با آقای ناصر شریفی در همین سالن هلال احمر قم بودیم و دیدیم یک هفته به مسابقات لیگ فرصت مانده و ما تنها هفت بازیکن داریم؛ ولی پس از فراخوان جذب بازیکنی که گذاشتیم، در جلسه تمرینی بعد دیدیم پنجاه بازیکن برای تست آمده اند و واقعا همه آن ها خوب بودند.
 
شمسایی هدف از گفتن این خاطره را درمورد طرز یارگیری برای تیم فوتسال ماهان تندیس اعلام داشت و خاطر نشان کرد: سه جلسه تست در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هفته آینده برگزار خواهیم کرد و این اطمینان را به جوانان قم می دهم که اگر در این سه جلسه خوب ظاهر شوند، به تیم ماهان تندیس اضافه می کنم.
 
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پایان گفت: پس از برگزاری این تست ها، روز شنبه چهارم مرداد ماه جاری اولین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قمی یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

امیر خان گلر بیار

ه یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

حسن روشن یادتان نرود

نام ... یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

فقط حسن خاموش

ای بابا یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

پاچه خواری نکن کجا قم سرآمد کل کشور هست تو فوتسال؟
کجا بودن تا حالا این قمی ها
سالنشون سر نباشه هزار ساله سیاه نمی تونن یکب رو ببرن

فوتسالی یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

گلر هاش خیلی هم خوبه.دهقان و ایادی و یا گلر جوان هم هست که احتمالا اربابیه

بچه قم سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

آقای شمسایی تو هم مثل برادرت حاضری خور شدی؟؟ آمدی قم از نتیجه زحمات محسن امپراطور استفاده کنی یادت باشه خوردن حق دیگران آخر و عاقبت نداره این تیم مال بچه های قم است و بس!! تو هم برو تهران این کاره نیستی دو سال پیش هم اولش از لین حرف ها می زدی بعدش فرار کردی و رفتی داش محسن ما اومد تیم رو نجات داد