کد خبر : 7645
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 13:04
-

جعفری: شانس داشتیم، قهرمان می شدیم!/سطح رقابت‌ها از جام ملت‌های آسیا هم بالاتر بود

جعفری: شانس داشتیم، قهرمان می شدیم!/سطح رقابت‌ها از جام ملت‌های آسیا هم بالاتر بود
بازیکن تیم فوتبسال دانشجویی گفت: موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن رقابت ها شدم اما خوشحالی‌ام تنها با قهرمانی ایران در مسابقات کامل می شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال دانشجویی گفت: موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن رقابت ها شدم اما خوشحالی‌ام تنها با قهرمانی ایران در مسابقات کامل می شد.

جعفری ادامه داد:با نظر کمیته‌ مسابقات که لوزانو سرمربی اسپانیا، سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه و … عضو آن بودند به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم و همچنین یکی از پنج بازیکن منتخب جام بودم. در این دوره از مسابقات هفت گل زدم و ۶ پاس گل هم داشتم اما متاسفانه در بازی آخر، من یکی از پنج بازیکنی بودم که پنالتی‌ام خراب شد و تیم‌مان حتی سوم مسابقات جهانی دانشجویان نشد.

بهروز جعفری افزود: در صورتی که از ابتدای اعزام فاکتور شانس را به همراه داشتیم بدون شک قهرمان رقابت‌های فوتسال دانشجویی جهان بودیم که باعث دلگرمی و شادی مردم کشورمان و به خصوص مسسئولان فدراسیون دانشجویی می شدیم اما بد شانسی مانع این کار شد زمانیکه در ایران برای آمادگی اردو برگزار می شد و تمرینات صورت می گرفت متوجه شدیم به دلیل مشکلات گذرنامه ۴ نفر از هم تیمی ها ما را در اسپانیا همراهی نخواهند کرد پس با ۱۰ نفر عازم این کشور شدیم در طول مسابقات و هنگام رویارویی با روسیه نیز سه مصدوم قادر به همراهی تیم نبودند و در نهایت مقابله با بلاروس و عدم استفاده از فرصت‌ها در ضربات پنالتی باعث کسب مقام چهارم شد. امیدوارم در سال‌های بعد با بهترین شرایط در رقابت‌ها حضور پیدا کنیم تا به حق خود برسیم زیرا امسال رقابت‌ها را با پنج بازیکن پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: کاش به جای کسب این عنوان، تیم‌مان روی سکو می‌رفت. متاسفانه از نظر تیمی در جمع چهار تیم برتر کاری نکردیم و این برایم خیلی ناراحت‌کننده بود. البته سطح مسابقات واقعا بالا بود و خیلی از تیم‌ها با کادر فنی و بازیکنان ملی‌شان آمده بودند. به نظر من سطح این رقابت‌ها حتی از جام ملت‌های آسیا هم بالاتر بود چون تیم‌های روسیه،‌ اسپانیا، برزیل و اوکراین ملی‌پوشان‌شان را در اختیار داشتند و حتی تیم آذربایجان دو بازیکن برزیلی را تبعه خود کرده و از آنها در این رقابت‌ها استفاده کرد.

در پایان نیز از زحمات بی‌دریغ صانعی که با وجود تمام کم و کاست‌ها تیم را مدیریت کرد تا به مقام چهارم برسیم تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

behnam13 سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

یاشاسین اردبیل اوغلی