کد خبر : 7700
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 - 0:17
دسته‌بندی نشده
-

علی کریمی دوباره فوتسالیست می شود؟!

علی کریمی دوباره فوتسالیست می شود؟!
حسین شمس سرمربی تیم یاران بابک از احتمال پا به توپ شدن علی کریمی برای این تیم در جام رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد حضورش در جام رمضان، یادواره بابک معصومی اظهار داشت: چون همراه با دبیری تبریز در اردوی کیش هستم، نمی‌توانم در این رقابت‌ها مستقیما حضور داشته باشم. هدایت تیم یاران بابک برعهده رضا معصومی برادر مرحوم بابک است و من هم از راه دور به خاطر بابک معصومی به این تیم کمک می‌کنم.
وی در مورد احتمال حضور علی کریمی در جمع تیم یاران بابک تصریح کرد: علی هنوز که نیامده و احتمال دارد یکی دو بازی شاید مثلا در اختتامیه برای این تیم انجام دهد چون بابک حق زیادی به گردن کریمی داشت و علی هم انسان قدرشناسی است و این قدرشناسی‌اش را بارها نشان داده است. در تیم یاران بابک،‌ جای کریمی خالی مانده و هر وقت دوست داشت همه خوشحال می‌شوند که او در این بازی‌ها به میدان برود.
شمس در مورد مراسم سالگرد درگذشت مرحوم معصومی که چندی دیگر انجام خواهد شد، گفت: امسال هم مثل سال گذشته مراسم مفصلی برای او گرفته خواهد شد و همین امروز از همه دعوت می‌کنم که در این مراسم که در امامزاده طاهر کرج و بر سر مزار او برگزار می‌شود، شرکت کنند. من هم در آن زمان هر جای ایران که باشم خودم را به کرج می‌رسانم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

از آقای حسین شمس میخواهیم که سنگ بابک معصومی و علی کریمی را به سینه نزنن چون فصل پیش هم سنگ بچه های بهزیستی رو به سینه میزدند و میگفتن که نمیذارم حق بچه ها رو بخورن ولی تیم به لیگ برتر که صعود نکرد خبری از اقای سینه چاک نشدش و این بچه های مظلوم به قول اقای شمس ، به امان خدا سپرده شدند و قراردهای این بچه ها روی یخ نوشته شد و احتمالا استفاده رسانه ای از این تیم شد و دیگر منافعی برای اقایون ندارد
میجنگیم تا قهرمانی ی ی ی ی ی

نام ... جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

همیشه همینه!
تا منافعی در کار نباشه خیلی از دوستان کاری که انجام نمیدهند تازه سنگ اندازی هم در کار دیگران میکنند!

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۱۵

ای کاش میشد علی کریمی ♥ عشق همه ایرانیارو بیارن تو ماهان تندیس خودمون بازی کنه
این آرزومه بخدا ♥ ۸ ♥