کد خبر : 7729
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 15:38
-

خسوس:تا مهر ماه اردوهای تدارکاتی برگزار نخواهد شد

خسوس:تا مهر ماه اردوهای تدارکاتی برگزار نخواهد شد
سرمربی تیم ملی فوتسال از عملکرد شاگردانش در تورنمنت چین راضی است و گفت: بازیکنانم در این تورنمنت محک خوبی خوردند و عملکردشان قابل قبول بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال از عملکرد شاگردانش در تورنمنت چین راضی است و گفت: بازیکنانم در این تورنمنت محک خوبی خوردند و عملکردشان قابل قبول بود.

خسوس کاندلاس-سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم بود و به لحاظ فنی سعی کردیم داشته های تیم امید را ارزیابی کنیم. هدفمان از حضور در این بازیها این بود که بازیکنان علاوه بر کسب تجربه بالاتر، پی به مشکلات فنی خود ببرند. ضمن اینکه باید از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع می کردیم.
وی ادامه داد: در این تورنمنت توانستیم تا تمریناتی را که با بازیکنان زیر ۲۳ سال برگزار کردیم، بررسی کنیم و محک خوبی خوردند.عملکرد شاگردانم دراین تورنمنت قابل قبول بود و باعث شد تا تجربه فنی شان بالاتر برود.
سرمربی تیم ملی از تعطیلی اردوهای تدارکاتی خبر داد و گفت: تا مهر ماه اردوهای تدارکاتی برگزار نخواهد شد چرا که تیم ها از هم اکنون برای آماده سازی و بدنسازی پیش از فصل خود تمریناتشان را آغاز می کنند بر همین اساس نمی شود اردوهای تدارکاتی را برگزار کرد. اما با نزدیک شدن رقابتهای گرند پریکس برزیل اردوهای تدارکاتی آغاز خواهد شد تا بازیکنان با آمادگی بالایی در این مسابقات حضور داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.