کد خبر : 7731
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 15:43
-

دبیری:روزهای آینده با جذب یک بازیکن سهمیه ،تیم کامل می‌شود

دبیری:روزهای آینده با جذب یک بازیکن سهمیه ،تیم کامل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرزین دبیری اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری از اوایل تیرماه تمرینات خود را زیر نظر حسین شمس آغاز کرد و هرروز با برگزاری دو نوبت تمرین برای مسابقات آسیایی و لیگ آماده می‌شود که در ادامه این تمرینات تیم به کیش سفرکرد تا با اضافه شدن بازیکنان غایب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرزین دبیری اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری از اوایل تیرماه تمرینات خود را زیر نظر حسین شمس آغاز کرد و هرروز با برگزاری دو نوبت تمرین برای مسابقات آسیایی و لیگ آماده می‌شود که در ادامه این تمرینات تیم به کیش سفرکرد تا با اضافه شدن بازیکنان غایب تیم کامل شود و تمرینات اصلی خود را برگزار کند.
وی افزود: تیم به تبریز بازگشت و تمرینات خود را در تبریز پیگیری می‌کنیم تا ۲۶ مردادماه تیم به بانکوک تایلند سفر کند و با برگزاری اردوی یک‌هفته‌ای در این کشور آماده رقابت با حریفان آسیایی خود شویم.
دبیری تصریح کرد: با نظرات کادر فنی و سرمربی تیم بازیکنانی به تیم اضافه شدند و یک سهمیه لیگ برتری هم خالی است که در روزهای آینده با جذب یک بازیکن تیم ما کامل می‌شود.
مدیرعامل باشگاه دبیری در مورد بازیکنان جذب‌ شده به این تیم خاطرنشان کرد: در جذب بازیکن عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان خوبی ازجمله وحید شفیعی، فرید نمازی، جواد منتظر و چند بازیکن خوب دیگر جذب تیم شدند که همه بازیکنان مدنظر آقای شمس بودند و یک بازیکن هم در روزهای آینده جذب می‌شود تا تیم به‌طور کامل راهی رقابت‌های آسیایی شود.
دبیری گفت: باید از باشگاه‌های شهرداری و هلال‌احمر تبریز و شهردار محترم تبریز آقای نجفی و دکتر سهرابی مسئول سازمان ورزشی شهرداری تبریز تشکر کنم که در انتقال بازیکنان به تیم بسیار کمک کردند.
وی با اشاره به بومی‌گرایی باشگاه گفت: باشگاه دبیری تا امروز از بومی‌گرایی حمایت کرده و خواهد کرد و همه بازیکنان بومی که فصل گذشته در تیم بودند در تیم ماندند و قراردادشان تمدیدشده است و بازیکن‌های بومی دیگری هم در اختیار گرفته‌ایم که این نشان از حمایت باشگاه دبیری از بومی‌گرایی است.
مدیرعامل باشگاه دبیری تصریح کرد: امسال اصلی‌ترین هدف تیم دبیری قبل از آغاز لیگ، قهرمانی در آسیا است که این هم باوجود کادر فنی خوب و با برگزاری اردوهای خوبی که داشتیم دور از دسترس نیست و می‌توانیم به این مقام دست پیدا کنیم و بعد هم اولویت اصلی تیم تکرار قهرمانی در لیگ است که امیدوارم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم.
دبیری گفت: وجود سرمربی بزرگ و با کارنامه درخشانی مثل آقای حسین شمس که بهترین مربی دنیا در سال ۲۰۰۹ بوده و چند سال سرمربی گری تیم ملی ایران را عهده‌دار بودند نعمتی برای باشگاه ما است و هر باشگاهی آرزوی این را دارد که این مربی را به اختیار بگیرد که تیم دبیری از این امتیاز به‌خوبی بهره‌مند است و امیدوار هستیم با کمک ایشان نتایج درخشانی را کسب کنیم.
وی در مورد محل برگزاری دیدارهای دبیری در فصل جدید گفت: پیگیری‌های لازم انجام‌شده است و با حمایت شهرداری امیدوار هستیم کف‌پوش سالن پور شریفی تعمیر شود و بازی‌های دبیری در آن سالن انجام بگیرد و شرمنده هواداران نباشیم که با برگزاری رقابت‌های هندبال در آن سالن، کف‌پوش مناسبی را در سالن ببینیم و بازی‌های تیم فوتسال دبیری در سالن پورشریفی برگزار شود.
مدیرعامل باشگاه دبیری در مورد شروع به کار کانون هواداران باشگاه گفت: باشگاه دبیری امسال در نظر داشت تا مرکز کانون هواداران خود را افتتاح کند که در این مرکز همه عوامل و کادر فنی باشگاه حضور دارند.
وی افزود: مسئولان باشگاه تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا شرمنده هواداران پرشور این تیم نباشند و باشگاه در نظر دارد قبل از آغاز لیگ برای هواداران کارت هواداری صادر کنند تا از مزیت‌های باشگاه بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

لطفا از بومی گرای چیزی نگویید که بازیکنان فوتسال تبریز شناخت کاملی از شما در رابطه با بومی گرایی دارد.

علی رضا دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

نه علی افضل به درد میخوره نه حسین افضلی که هیچ چیزی سرشان نمیشه خوراکچی هم که