کد خبر : 7719
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 12:43
-

دو بازیکن قمی همراه دبیری در آسیا !

دو بازیکن قمی همراه دبیری در آسیا !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۳ تا ۸ شهریور در چین برگزار می‌شود، حضور سه بازیکن کمکی در تیم دبیری، نماینده ایران در این رقابت‌ها قطعی شد. حسین شمس سرمربی دبیری در این‌باره خبر داد: با محبت جلالی رئیس هیات‌مدیره باشگاه ماهان تندیس و نگاه ملی او نسبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۳ تا ۸ شهریور در چین برگزار می‌شود، حضور سه بازیکن کمکی در تیم دبیری، نماینده ایران در این رقابت‌ها قطعی شد.

حسین شمس سرمربی دبیری در این‌باره خبر داد: با محبت جلالی رئیس هیات‌مدیره باشگاه ماهان تندیس و نگاه ملی او نسبت به فوتسال، علیرضا وفایی و ابولقاسم عروجی را از این تیم در جام باشگاه‌ها در اختیار خواهیم داشت. همچنین با مساعدت باشگاه شهرداری تبریز، وحید شفیعی به عنوان بازیکن دائم به تیم ما پیوسته و همچنین مرتضی عزتی را نیز به عنوان یار کمکی کنار خود خواهیم داشت.

البته عزتی با مشکل خروجی روبروست و اگر مشکل وی حل شود، دبیری با ۳ یار کمکی عازم چین خواهد شد.

دبیری محدودیتی برای استفاده از یار کمکی در جام باشگاه‌ها نخواهد داشت و تیم القادسیه کویت که یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات است، با ۶ بازیکن ملی‌پوش به عنوان یار کمکی در بازی‌ها شرکت می‌کند.

این بازیکنان بعد از تعطیلات عید فطر به تمرینات دبیری در تبریز اضافه می‌شوند و تا پایان جام باشگاه‌ها، با این تیم تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/د

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۳

دبیری ایشالا با این دوتا بازیکن خوب حتمن قهرمان میشه فقط امیدواریم بریا تیم خودمون مشکلی ایجاد نشه چون فصل پیش اوایل فصل تا آخرای نیم فصل اول همین دو نفر مصدوم بودن و تیم لنگ بود !!!!
البته امسال ماهان تندیس جوون تری رو خواهیم دید مثلا میانگین سنی ۲۴ !!