کد خبر : 7730
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 15:50
دسته‌بندی نشده
-

شکست پایگاه خبری فوتسال با کمبود بازیکن!

شکست پایگاه خبری فوتسال با کمبود بازیکن!
تیم پایگاه خبری فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام زنده یاد بابک معصومی شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم پایگاه خبری فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام زنده یاد بابک معصومی مغلوب تیم کمیل مهاجرین شد. در این بازی که از ساعت ۲۲ جمعه در سالن شهدای نزاجا برگزار شد تیم پایگاه خبری فوتسال ایران با نتیجه ۵بر۲ مغلوب کمیل مهاجرین شد.در این بازی تیم پایگاه خبری در غیاب ۴ مهره اصلی خود از جمله زهیر کامیاب که در مسابقات شهرستان حضور داشتند تنها با ۵ بازیکن و بدون یار تعویضی پای به میدان گذاشت و در شرایطی که در نیمه اول ، بازی دو تیم پایاپای بود در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آورد و شکست خورد.بدین ترتیب تکلیف صعود کنندگان این گروه به روز آخر کشید چرا که هر ۴ تیم این گروه شانس صعود و حذف شدن را احساس می کنند. تیم پایگاه خبری فوتسال ایران در شرایطی از ساعت ۲۴ امشب به مصاف آریا لحیم می رود که در این بازی تمامی مهره های خود را در اختیار دارد و چنانچه بتواند حریف خود را با اختلاف ۲ گل شکست دهد صعودش به دور بعد قطعی خواهد بود.

نتایج بازیهای دیشب به شرح زیر است:

هنرمندان۲- قصر یخ ۵

پایگاه خبری فوتسال ۲- کمیل مهاجرین ۵

یاران بابک صفر- آریا لحیم ۳

فردوسی مشهد ۹- مهرگان صفر

برنامه بازیهای امشب به شرح زیراست:

۲۳: یاران بابک- کمیل مهاجرین

۲۴: پایگاه خبری فوتسال- آریا لحیم

گفتنی است از گروه اول این رقابتها صعود تیم های فردوسی مشهد و قصر یخ به مرحله بعدی قطعی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

چه گلری خوبی داره قصر یخ

هوادار شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

میخواد مثل نظری گلری کنه اون کجا این کجا

نام ... شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

واقعا مسخره کردین خودتونو با این خبراتون

حسین یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۰۱

اقایان پایگاه خبری مدیریت شما باید پاسخگو باشد.چرا برای کلیه بازیها و به تعداد نفرات برنامه ریزی و پیشبینی نکرده است؟مگر نمیدانستید زهیر و غیره علاوه بر تیم شما در چند تیم دیگه عضویت دارند؟
چه خوش است گر محک تجربه آید به میان تا……
همیشه شما از بیرون گود می گفتید لنگش کن! دیدید که لنگ کردن چقدر سخته .شما به بازی تیم مقابل نباختید .به سوء مدیریت و برنامه ریزی باختید.
البته این ها را برای شما نوشتم .میدانم که چاپ نمی کنید.چون بعدا شمشیر دولبه شما برای تیم ها و مدیران دیگه کند میشه.

مصطفی یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۰۷

دیدید که فوتسال هم علم و عمل و مهارت خودش را لازم داره.پس موقع انتقاد یک سوزن به خودتون و یک جوالدوز به تیمهای بیچاره بزنید.
خوشبختانه همینکه شما هم بصورت عملی در زمین های فوتسال ورزش می کنید جای شکرش باقیه.چون خیلی از فوتسالی نویسان هنوز دوتا شوت به دروازه نکردند و حتی یک بار هم شورت ورزشی نپوشیده اند .فقط می نویسند.
موفق باشید

محمد یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

البته نباید بازی خوب بچه های کمیل را زیر سوال ببرید…آنها واقعا روی فوتسال شان کار کردند …و پیشرفت های زیادی هم داشته اند….

علیرضا یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

با سلام و تشکر از زحمات تان
لطفا از تیم های حاضر در جام بابک معصومی عکس و اسامی شان را هم منتشر کنید.فقط از تیم خودتان حمایت و انتشار عکس نکنید.با تشکر

محمدی یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸

با سلام . من یک مهاجر افغانستانی هستم. فوتسال و فوتبال مهاجرین رشد بسیار چشمگیری داشته است. بد نبود اگر مربیان لیگ برتر و دسته یک و دوی فوتبال و فوتسال ایران نیم نگاهی هم به مهاجرین داشتند. من مطئنم که بعضی از بازیکنان مهاجر خیلی بهتر از بازیکنان خارجی هستند که در حال حاضر در لیگ های ایران توپ می زنند و پول های آنچنانی می گیرند. بازیکن مهاجر افغانستانی کم کاری نمیکند، هزینه مترجم ندارد، هزینه اجاره منزل مسکونی بالا ندارد، مشکل فرهنگی با جامعه ایرانی ندارد و ….

cyberix یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵

بازم کمیل خودمون …

حسین دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۳۰

ممنون از توجه شما .واقعا باور نمی کردم مطالب منو چاپ کنید.نشان دادید ظرفیت انتقاد را دارید.اگر توزمین فوتسال قهرمان نشدید ، اخلاقا من شما را شایسته قهرمانی میدانم.موفق باشید

مصطفی دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۳۱

ممنون از توجه شما .واقعا باور نمی کردم مطالب منو چاپ کنید.نشان دادید ظرفیت انتقاد را دارید.اگر توزمین فوتسال قهرمان نشدید ، اخلاقا من شما را شایسته قهرمانی میدانم.موفق باشید