کد خبر : 7722
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 13:11
-

هاشم زاده:۷ بازیکن از این تیم در آسیایی بعدی عضو تیم ملی هستند

هاشم زاده:۷ بازیکن از این تیم  در آسیایی بعدی عضو تیم ملی هستند
مربی تیم ملی با تشریح سطح کیفی تورنمنت هانگژو گفت : جوانان باید بازی ببینند تا از بین‌شان بازیکنانی مثل حسن‌زاده، کشاورز و شمسایی بیرون بیاید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد هاشم‌زاده در مورد عملکرد تیم ملی امید در تورنمنت چین که با قهرمانی شاگردان خسوس کاندلاس به پایان رسید، اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و تیم محک خوبی خورد. جوانترها خودشان را نشان دادند،‌ آنها باید بازی ببینند تا از بین‌شان بازیکنانی مثل اصغر حسن‌زاده، محمد کشاورز و وحید شمسایی بیرون بیاید.

وی با اشاره به اینکه تیم‌ها با بازیکن اصلی‌شان در این تورنمنت شرکت کرده بودند، ادامه داد: تیم چین با مربی جدیدش در رقابت‌ها حضور داشت و چند بازیکن باتجربه سال‌های گذشته‌شان نیز به این تیم بازگشته بودند. ویتنام که با سه – چهار تغییر نسبت به آسیایی در این تورنمنت حضور داشت. نسبت به میانمار هم شناختی نداشتم، این تیم از همه ضعیف‌تر بود.

هاشم‌زاده در مورد اینکه آیا با این تیم امید می‌توان نسبت به آینده و جبران ناکامی‌های اخیر فوتسال امیدوار بود، تاکید کرد: خوشبختانه بازی‌های تیم ملی در آسیایی پخش تلویزیونی داشت و همه دیدند که باخت ما در فینال به ژاپن یک اتفاق بود. ما بازی‌های خوبی انجام داده بودیم. به هر حال دورنمای فوتسال ما روشن است. جوانگرایی و آینده‌نگری خوبی داشته‌ایم. مطمئن باشید حداقل از این تیم ۶ تا ۷ بازیکن حتما در آسیایی بعدی عضو تیم ملی هستند.

مربی تیم ملی امید در خصوص برنامه بعدی تیم ملی گفت: فعلا بازیکنان در خدمت تیم‌های‌شان هستند. برنامه بعدی ما گرندپریکس برزیل است که با تیم اصلی‌مان در آن شرکت می‌کنیم. اگر در لیگ هر هفته یک بازی انجام شود، دو – سه هفته مانده به اعزام بازیکنان را به اردو فرامی‌خوانیم تا هفته‌ای سه روز تمرین کنند. اگر هم بازی‌ها هر پنج روز یک‌بار باشد که شاید فرصتی برای برپایی اردو نداشته باشیم.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

تبریک استاد هاشم زاده ، همیشه موفق باشید

نام شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

تبریک استاد هاشم زاده ، همیشه موفق باشید