کد خبر : 7734
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 16:43
-

وفایی:تیم‌های حاضر در تورنمنت چین سطح و کیفیت بسیار خوبی داشتند!

وفایی:تیم‌های حاضر در تورنمنت چین سطح و کیفیت بسیار خوبی داشتند!
ملی‌پوش فوتسال قم حضور در رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی چین را برای افزایش تجربه بازیکنان جوان تیم ملی مفید دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا وفایی تصریح کرد:‌ بازی‌های خوب تیم ملی امید در این تورنمنت نشان داد که می‌توانیم در مسیر جام جهانی به یک تیم خوب و هماهنگ تبدیل شویم و انشاءالله با قدرتنمایی دوباره در آسیا به جمع بزرگان فوتسال دنیا برویم.

بازیکن بزرگسال تیم امید ادامه داد: با توجه به اینکه جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال جهان را پیش رو داریم به فکر آماده کردن تیم ملی بودن یکی از بهترین تصمیماتی است که از هم اکنون توسط کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی گرفته شده و به همین خاطر کادر فنی تیم ملی با جدیت آماده‌سازی تیم ملی را پیگیری می‌‌کند.

وی اضافه کرد: در حالی که تصور می‌شد به دلیل عدم حضور تیم‌های مدعی از کشورهای مختلف در مسابقات فوتسال قهرمانی تورنمنت چین نمی‌تواند محک خوبی برای تیم ملی فوتسال امید باشد اما اینگونه نبود و تیم‌هایی که در این تورنمنت حضور یافته بودند همگی سطح و کیفیت بسیار خوبی داشتند.

وفایی افزود: کادر فنی تیم ملی فوتسال به پیشرفت تیم‌های آسیایی در فوتسال آگاه است و به همین خاطر با برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال انجام شد، تیم ملی بعد از انجام تمرینات آمادگی در تهران، راهی مسابقات تورنمنت چین شد.

وی یاد آور شد: بعد از چندین روز تمرین فشرده، تیم ملی فوتسال امید در راه کسب آمادگی حضور در مسابقات آتی آسیایی و جهانی، در تورنمنت بین المللی هانژو چین حضور یافت و خوشبختانه با بازی‌‌های خوبی که تمام نفرات تیم ارائه کردند هر سه حریف را شکست دادیم و قهرمان شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۳۵

اقای علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی بهترین بازیکنای فوتسال جهان هستن منم دوست دارم بزرگ شدم عین اونا بازیکنای بزرگی بشم همرو دیریب کنم