کد خبر : 7746
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 11:55
-

ابرقویی نژاد:حفظ سهمیه گیتی پسند نوین را از طریق مقامات استان پیگیری می‌کنیم

ابرقویی نژاد:حفظ سهمیه گیتی پسند نوین را از طریق مقامات استان پیگیری می‌کنیم
رئیس هیات فوتبال اصفهان می گوید چون گیتی پسند با مشکلات مالی روبروست تمایل دارد زودتر امتیاز تیم را بفروشد تا به پول تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اکبر ابرقویی نژاد تصریح کرد: از زمانی که در خدمت فوتبال استان اصفهان بوده‌ایم تلاش کرده‌ایم تیم‌هایی را اضافه کنیم و با توجه به گستردگی و جمعیت بالای استان اصفهان و تعداد بی شمار فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌هایی اصفهانی، تلاش کرده‌ایم شرایط به نحوی باشد که بتوانیم جوابگوی این نیاز آنها باشیم.
وی با بیان اینکه شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی باید در تحقق این امر کمک کنند، افزود: در سال‌های گذشته شرکت‌های فولاد ماهان، گیتی پسند، نیک‌اندیش، پتوی لاله و کاشی نیلو در این زمینه فعالیت‌های خوبی داشته اند و در مسابقات فوتسال و فوتبال تیم داری کرده‌اند.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان ادامه داد: تیم گیتی پسند نوین سال گذشته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال به لیگ برتر فوتسال صعود کرد و با توجه به اینکه گیتی پسند بر اساس قانون نمی‌توانست دو تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد، در نهایت این تیم تحت اجاره‌ یک ساله شرکت زمزم قرار گرفت.
ابرقویی نژاد عنوان کرد: امسال با تغییر مدیریت شرکت زمزم، این شرکت ادامه کار را نپذیرفت و از آنجایی که گیتی پسند نمی تواند این تیم را در لیگ نگه دارد به دنبال فروش این سهمیه در داخل استان و یا خارج استان است که در خارج از استان چند پیشنهاد دارد و باشگاه گیتی پسند از این موضوع اطلاع دقیقی دارد.
وی اظهارکرد: گیتی پسند از لحاظ اقتصادی با کمی مشکل روبرو است و برای همین می‌خواهد هرچه زودتر این سهمیه را به پول تبدیل کند تا تیم‌های دیگر باشگاه را حمایت کند.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه حفظ این سهمیه نیاز استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: به‌رغم فشارهایی که وجود دارد این مسئله را از طریق مقامات استانی پیگیری می‌کنیم و از طرفی با شرکت‌های اقتصادی و اشخاص حقیقی مذاکراتی انجام داده ایم که در حال بررسی است و امیدواریم تلاش‌های ما ثمربخش شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.