کد خبر : 7735
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 9:02
-

تیم ملی فوتسال ۲۰۰۰ تایلند؛وقتی درخشان و قهرمان بودیم!

تیم ملی فوتسال ۲۰۰۰ تایلند؛وقتی درخشان و قهرمان بودیم!
ایران بازهم با اقتدار تمام قهرمان شد و به جام جهانی 2000 گواتمالا هم صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از سال ۱۹۹۹ آغاز شد و تیم ملی ایران به اولین قهرمانی دست یافت.
در سال ۲۰۰۰ کشور تایلند برای اولین بار میزبانی این مسابقات شد و تیم ملی فوتسال ایران به سرمربیگری حسین شمس با چهره ای جدید تر پا این این مسابقات گذاشت ، چهره ای که در راس آنها شمسایی جوان بود که برای اولین بار و در سن ۲۳ سالگی به تیم ملی دعوت شده بود البته سیامک داداشی و احمد پری آذر هم چنین بودند ولی شمسایی جوان در پایان این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد تا چهره ای جدید در فوتسال آسیا ظهور کند.
در مرحله گروهی نتایج ذیل برای ایران حاصل شد:
ایران ۲۲ ماکائو ۰
ایران ۶ ژاپن ۲
ایران ۶ ازبکستان ۴
ایران ۱۰ قرقیزستان ۱
ملی پوشان ایرانی با ۱۲ امتیاز ، ۴۴ گل زده و ۷ گل خورده به عنوان تیم اول صعود و در مرحله نیمه نهایی ۸ بر ۲ بر تایلند غلبه و در فینال با نتیجه ۴ بر یک بر قزاقستان غلبه تا در روز ۲۳ اردیبشهت ۷۹ آقای آسیا شود.
ایران بازهم با اقتدار تمام قهرمان شد و به جام جهانی ۲۰۰۰ گواتمالا هم صعود کرد و جام قهرمانی توسط مرحوم بابک معصومی دریافت شد.
احمد پری آذر، رضا رضائی کمال،صفر علی کاظمی، وحید شمسایی ،امیر فراشی، محمدرضا حیدریان ،کاظم محمدی، علی صانعی، احمد باغبانباشی،سیامک داداشی ، بابک معصومی و اصغر قهرمانی ملی پوشان درخشان ایران بودند که به دومین قهرمانی پاپی آسیایی دست یافتند، قهرمانی که امروز به لطف مدیریت و تدبیر دوستان دیگر وجود ندارد!
امروز ۴ چهره این تیم یعنی شمسایی ، پری آذر ، قهرمانی و داداشی با مسئولیت های متفاوت در تیم تاسیسات دریایی عضویت دارند.
عکسی از این تیم ماندگار و دوست داشتنی را ببینید:
تیم ملی 2000

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.