کد خبر : 7756
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:33
-

صانعی:با گیتی مذاکره کرده ام اما آنقدر مشکل دارند که کار هر مربی در این تیم سخت است!

صانعی:با گیتی مذاکره کرده ام اما آنقدر مشکل دارند که کار هر مربی در این تیم سخت است!
گزینه هدایت گیتی پسند می گوید مدیران این تیم ابتدا باید مشکلات باشگاه را حل کنند بعد به دنبال انتخاب مربی باشند چون هر مربی به این تیم بیاید مشکل می خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی صانعی گفت: پیش از اعزام تیم فوتسال دانشجویی به مسابقات جهانی، صحبت از حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر بود و مسئولان با توجه به پتانسیل این ورزش در میان دانشجویان به ویژه دانشگاه آزاد قصد تدارک مقدمات حضور در لیگ و خریداری امتیاز مربوطه را داشتند. به نظر می‌رسد این بحث پس از حضور ایده‌آل تیم دانشجویی در مسابقات جهانی پررنگ شده است و شنیدم که مسئولان دانشگاه آزاد در پی خرید امتیاز مقاومت البرز هستند با وجود اینکه قبل از این مباحث بنابر پیشنهاد دانشگاه آزاد قصد یاری از تیم را داشتم اما برخلاف شایعات اخیرا هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری این تیم در لیگ برتر کشور نداشته‌ام.

سرمربی پیشین تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: به بحث سرمربیگری دانشگاه آزاد در حال حاضر فکر نمی‌کنم زیرا وضعیت این تیم مشخص نیست حتی مسئولان مقاومت البرز هیچ صحبتی از دانشگاه آزاد به میان نیاورده‌اند و پیگیر تدارکات با پتروشیمی ماهشهر هستند به همین دلیل شایعه مبنی بر حضور قطعی‌ام در دانشگاه آزاد به عنوان تیم لیگ برتری را تکذیب می‌کنم البته با تمام وجود می‌خواهم که فوتسال دانشجویی کشورمان با حضور در لیگ برتر پیشرفت کند زیرا پتانسیل بازیکنان آن بالاست و می‌توانند در سال‌های آتی با جذب ملی‌پوش و همچنین ارتقا در عملکرد جایگاه مطلوبی از لیگ برتر برسند در درجه اول فوتسال دانشگاهی و بعد از آن فوتسال تهران را به جایگاه ایده‌آل برسانند.

صانعی در ادامه بیان داشت: تاکنون از ۳ تیم لیگ برتری سرمربیگری پیشنهاد داشتم که در این آنها فقط مذاکره با گیتی پسند اصفهان علنی شده است. برنامه‌های خود را به گیتی پسند اعلام کرده‌ام اما شرایط این تیم به دلیل مشکلات موجود بدهی‌های فصل قبل به بازیکنان و عدم هماهنگی داخلی مطلوب نیست و معتقدم مسئولان باشگاه قبل از انتخاب مربی باید به وضعیت داخلی خود سامان بخشند زیرا در این صورت مربی نیز با مشکل رو به رو خواهد شد این در حالیست که زمانی به آغاز لیگ برتر نمانده البته دیگر پیشنهادات دریافتی نیز وضعیت بهتری ندارند و باشگاه‌ها با وجود حرفه‌ای بودنشان در شرایط آغاز تمرینات نیستند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با شرایط موجود در مرحله اول لیگ کشورمان متضرر می‌شود به احتمال در نیم فصل اول شاهد رقابت‌های جذابی نخواهیم بود و نیم فصل دوم تیم‌ها با آمادگی به رقابت می‌پردازند زیرا به جز تعداد معدودی از باشگاه‌ها دیگر تیم‌ها وضعیت مبهمی دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

h یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

اقای صانعی اینطوری مصاحبه نکرده

علی عبدی یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

همین مونده تو بیای گیتی پسند بلایی که سر تیم ملی آوردی سر گیتی هم بیاری!!!

فرشاد یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

سلام
این یک شیطنت خبریه
کسی که این مطلب رو نوشته میخواد صانعی رو از گزینه های مربیگری گیتی دور کنه

نام یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

اقای طاهری صانعی راست گفته اول شما تکلیف بدهی های سال گذشته باشگاه رو صاف کن بعد تمرینات رو شروع کنید در ضمن خوردن پول این جوون ها عاقبت نداره برادر من!!!!

ددارایی دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

آقای فرشاد من این مصاحبه را تنظیم کردم
هیچ خبری از شیطنت خبری نیست.من با مصاحبه شونده هام تمام سال کار میکنم و اگر قابل اعتماد نباشم به مشکل برمیخورم
بودن یا نبودن آقای صانعی در گیتی به حال من فرقی نمیکنه
لطفا به خاطر اینکه صحبت های باب میلتون زده نشده به دیگران تهمت نزنید
ممنون

فوتسالی سه شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۰۲

خدا پدر مادر خبرنگار این سایت رو حفظ کنه که فقط دنبال اکوی چند تا مربی خاص هستند . دیگه کارنامه آقای صانعی که معلومه ، ایشون با اون بلایای که سر تیمهای دانشگاه آزاد آورد، هر کس دیگه ای بود تا حالا به صلابه کشونده بودنش.

نام سه شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

خدا پدر و مادر علی صانعی رو بیامرزه تیم نصف و نیمه دانشجویان رو برای اولین بار در تاریخ دانشجویان ایران چهارم دنیا کرد خدا ایشون رو حفظ کنه خیلی ها حتی جرات بدست گرفتن اینجور تیم ها رو ندارند خدایی خیلی جیگر داره این علی صانعی دمت گرم داداش