کد خبر : 7762
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 8:59
-

برنامه بازی های تدارکاتی دبیری اعلام شد

برنامه بازی های تدارکاتی دبیری اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، افشین دبیری اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز اردوی منظمی در جزیره کیش را سپری کرده و بازیکنان در این اردوی ضمن افزایش قدرت بدنی خود، به ‌هماهنگی لازم برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی نیز دست یافته‌اند. وی افزود: امروز آخرین جلسه اردوی کیش در سالن المپیک این جزیره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، افشین دبیری اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز اردوی منظمی در جزیره کیش را سپری کرده و بازیکنان در این اردوی ضمن افزایش قدرت بدنی خود، به ‌هماهنگی لازم برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی نیز دست یافته‌اند.

وی افزود: امروز آخرین جلسه اردوی کیش در سالن المپیک این جزیره برگزار شده و بعد ‌از این اردو، تمرینات تیم دبیری به مدت دو روز تعطیل شده و ‌دور جدید تمرینات تیم دبیری از روز پنج‌شنبه‌ در تبریز آغاز می‌شود.

دبیری تصریح کرد: روز جمعه یک دیدار دوستانه بین تیم‌های دبیری تبریز و ‌سازه پایه که از تیم‌های زیرگروه کشوری است، برگزار می‌شود.

افشین دبیری از انجام دو دیدار دوستانه دبیری تبریز با تیم ملی ایران خبر داد و اظهار کرد: برای آمادگی بیشتر تیم ‌دبیری تبریز برای حضور در باشگاه‌های آسیا پیشنهاد دو بازی دوستانه با تیم ملی به کمیته فوتسال داده شد که ‌با این پیشنهاد باشگاه دبیری موافقت شده و قرار است در تبریز دو بازی دوستانه بین تیم دبیری و تیم ملی ایران برگزار شود و جا دارد از همکاری کمیته فوتسال کشور و جناب آقای افتخاری با باشگاه دبیری قدردانی و تشکر شود.

مالک باشگاه دبیری تبریز یادآور شد: زمان این دو مسابقه اواخر مرداد و پیش از اعزام تیم فوتسال دبیری تبریز به اردوی تایلند است که زمان دقیق اواخر این هفته اعلام می‌شود.

دبیری از برگزاری یک بازی دوستانه بین دبیری تبریز و شهرداری ساوه خبر داد و تاکید کرد: زمانی که تیم شهرداری ساوه در سرعین اردوی تدارکاتی برپا خواهد کرد، یک بازی دوستانه با این تیم در سرعین برگزار خواهیم کرد.

تیم فوتسال دبیری تبریز نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا بوده و در روز ۲۷ مرداد برای برپایی آخرین اردوی تدارکاتی خود اعزام تایلند می‌شود. رقابت‌های باشگاه‌های آسیا از تاریخ سوم شهریور تا هشتم شهریور در شهر شنگ دو چین برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.