کد خبر : 7838
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 - 16:24
-

ابرقویی نژاد: در قضیه فروش زمزم کاری می کنیم نه سیخ بسوزد نه کباب

ابرقویی نژاد: در قضیه فروش زمزم کاری می کنیم نه سیخ بسوزد نه کباب
رئیس هیات فوتبال اصفهان در مورد وضعیت فروش امتیاز تیم فوتسال زمزم گفت: باید کاری کنیم که نه سیخ بسوزد و نه کباب، نگاه‌مان باید همه جانبه باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اکبر ابرقویی‌نژاد ظهار داشت: هنوز که در مورد زمزم خبر خاصی نیست که بخواهیم چیزی را اعلام کنیم. تاکنون با ۳ گروه مذاکره کرده‌ایم، کار سختی داریم.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که نه سیخ بسوزد و نه کباب. نگاه‌مان باید همه جانبه باشد. تمام تلاش ما این است که تیم در استان بماند. با سه گروهی که گفتم جلساتی داشته‌ایم، باید فرآیندی طی شود. به هر حال با توجه به زمان آغاز لیگ، محدودیت زمانی داریم و این هفته باید تکلیف زمزم مشخص شود.

ابرقویی‌نژاد در مورد اینکه چه رقمی برای فروش امتیاز زمزم در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: تعیین رقم با ما نیست. خریدار و فروشنده در این‌باره توافق خواهند کرد.

رئیس هیات فوتبال اصفهان در پاسخ به این سوال که امسال گیتی‌پسند می‌تواند از اعتیار فوتسال استان دفاع کند، خاطرنشان کرد: مطمئنا آنها بهتر از سال گذشته عمل خواهند کرد. سال قبل هم می‌توانستند قهرمان شوند ولی در چند بازی نتیجه لازم را نگرفتند و به این شکل قهرمانی را از دست دادند. گیتی‌پسند هم از نظر ساختار باشگاهی و امکانات فنی توانایی این را دارد که از اعتبار فوتسال استان دفاع کند. ما قهرمانی آسیا را هم داریم و تلاش خواهیم کرد که فوتسال اصفهان همچنان خبرساز و افتخارآفرین باشد.

چندی پیش بحث فروش امتیاز تیم لیگ برتری زمزم اصفهان مطرح شد که باشگاه گیتی‌پسند تصمیم داشت امتیاز این تیم را به خارج از استان منتقل کند. این امر با مخالفت هیات فوتبال استان مواجه شد و ابرقویی‌نژاد اعلام کرد برای ماندن سهمیه لیگ برتری اصفهان داخل استان تلاش خواهد کرد.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

majid شنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴

باسلام خدمت آقای ابرقویی.باید بگم این حق اصفهان بزرگه که دو تیم تو لیگ فوتسال داشته باشه.اصفهان همیشه مهدفوتسال بوده وما مطمین هستیم که با نگهداشتن گیتی پسند نوین حالاباهراسمی دراصفهان یکباردیگه شادی را برای فوتسال دوستان به ارمغان میاورید.بازهم ازتمام تلاشهای شمابرای نگهداشتن این تیم دراصفهان کمال تشکرراداریم.

.. یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۴۲

اصفهان مهد تبانیه نه مهد فوتسال