کد خبر : 7876
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 12:47
-

دعوت شمس برای حضور در مراسم سالگرد بابک معصومی

دعوت شمس برای حضور در مراسم سالگرد بابک معصومی
حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی از همه اهالی فوتسال و مردم خواست در مراسم سالگرد بابک معصومی شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سومین سالگرد درگذشت مرحوم بابک معصومی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه هفته جاری در محل امامزاده طاهر کرج برگزار می‌شود.

حسین شمس که در زمان حیات بابک معصومی نیز خیلی پیگیر کارهای وی بود، در سال‌های پس از فوت معصومی نیز همواره درصدد برگزاری خیلی از مسابقات با نام و یاد این بازیکن و مربی فقید بوده و سال گذشته نیز تلاش زیادی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم داشت.

وی در آستانه برگزاری سومین مراسم سالگرد مرد خوش‌اخلاق و با روحیه فوتسال ایران،‌ از همه مردم، رسانه‌ها و دوستان بابک درخواست کرد که با حضور در امامزاده طاهر کرج، علاقه و احترام خود را نسبت به مرحوم بابک معصومی نشان دهند.

وی در این‌باره گفت: همانطور که سال گذشته مردم سنگ تمام گذاشتند و حتی یک مینی‌بوس از دورود نیز به کرج آمد تا خانواده بابک تنها نباشند، امسال نیز از همه مردم کرج، فوتبال‌دوستان سراسر ایران و همچنین رسانه‌ها، همبازی‌ها و دوستان بابک خواهش می‌کنم قدم روی چشم ما و خانواده بابک عزیز بگذارند چون او تنها اسطوره فوتسال ایران است که به رحمت خدا رفته و امیدوارم مراسم امسالش بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.