کد خبر : 7788
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 22:30
دسته‌بندی نشده
-

یک خط برای بابک…

یک خط برای بابک…
بابك كه رفت، با خودش خطي كشيد تا بي نهايت. خطي كه اگر پي اش را بگيريد به چيزي جز عشق نمي رسيد. عشق به مردم. عشق به كار.عشق به رفيق و حتي عشق به دشمن.
پایگاه خبری فوتسال ایران – علی احدی

 نوزدهم مرداد سه سال پیش بود حرفش را ثابت کرد. سرطان داشت اما پیروز شد. پزشکی قانونی دلیل فوتش را سرطان نمی دانست و وقتی همه فهمیدند بابک را مرگ مغزی از پا درآورده، گفتند بالاخره پیروز شد. بابک نباخت و سرطان را شکست داد. همانطور که زمان بازی اش فقط برای برد به میدان می رفت و عشقش این بود پرچم کشورش را بالا بکشد. بابک از پا در نیامد و ایستاده رفت. رفت و پرچم بیماری را از قله نا امیدی پایین کشید. بابک روی پایش ایستاد و رفت…. رفت و شد اسطوره… اسطوره صبر!
اطرافیانش می گویند بابک به دلیل سرطان نمرد. حتی ضربه مغزی را هم انکار می کنند. اما حتی وقتی بعد گذشت سه سال از رفتنش هم از دوستانش می پرسی، چه شد؟ می گویند دق کرد! بابک را دق دادند و به قول بردارش حتی به جنازه اش هم حسادت می کردند! ولی مرد اخلاق فوتسال ایران هیچ گاه انتقام نگرفت. او هم مثل مادر پیرش فقط در دلش می ریخت. مادری که گاهی هم نفرین می کرد… علم غیب نداریم اما از کجا معلوم؟ شاید حال و روز برخی آقایان به خاطر نفرین های مادری باشد که نمی توانست غصه پسرش را ببیند!
سالگرد بابک معصومی
موقعی که بابک چهره معصومش را هنوز از ما دریغ نکرده بود و مثل نگینی روی نشان فوتسال این مملکت می درخشید، خیلی ها دلش را شکستند و آزارش دادند. اما امروز، دوست و دشمن، همه آمدند. ساعت  ۱۸:۳۰ امروز امامزاده طاهر(ع) کرج زمان شروع مراسم قلغله بود. بابک معصومی نه تنها برای فوتسالی ها بلکه برای مردم هم اسطوره بود. مردمی که دیروز در کرج برایش سنگ تمام گذاشتند و سومین سالگرد پروازش را با شکوه هر چه تمام برگزار کردند.
سالگرد بابک معصومی
بابک که رفت، با خودش خطی کشید تا بی نهایت. خطی که اگر پی اش را بگیرید به چیزی جز عشق نمی رسید. عشق به مردم. عشق به کار.عشق به رفیق و حتی عشق به دشمن.
اما امروز از همین دوست و دشمن ها خواستیم برای بابک خطی روی دفتر یادگاریمان بکشند و برای او در حد همین یک خط بنویسند.
نوشتند و گل واژه های زیر روی این خط ها شکل گرفت:
“بسمه تعالی
عزیز دردانه فوتسال کشور بابک عزیز! این دو سال برای ما سال ها گذشت. هرگز دوریت را باور نکرده ام و همیشه خاطرات شیرینت همراه ماست. استاد ظاهری ولی شاگرد همیشگی تو- حسین شمس”
“یاد و خاطره انسان های بزرگ همیشه در یاد و خاطر مردم جاودان است. خداوند هم در هنگام تولد و هم در هنگام مرگ بهانسان عنایت می نماید. بابک خود ساخته بود. از ویژگی های بابک عزیز صداقت، مردم داری، دستگیری از نیازمندات و مستمندان و همدلی با دردمندان بود و همیشه لبی خندان و دلی پر درد داشت. یا د و خاطره اش جاویدان- محمد صادق درودگر”
“صداقت و پاکی و معرفت بابک زبان زد خاص و عام بود. در یک کلام بابک معصومی فوتسالیستی بود که تکرار نشدنی است. یاد و خاطره بابک معصومی عزیز همیشه گرامی باد. علی صانعی – هم بازی سابق بابک معصومی.”
“یا علی مدد
گذشت، فداکاری، برخورد خوب با کسانی که در حقشان بدی کرده بودند، از خود خذشتگی مالی، دل به دنیا نبستن از ویژگی های بابک بود. برای شادی روحش صلوات. رضا معصومی- برادر مرحوم”
“بسمه تعالی
بابک عزیز، انسانی شریف، متواضع و محبوب همه ورزشکاران بود. روحش شاد. ناصر صالح”
“بابک برای من دوست نبود بلکه برادری بود مهربان. تمام خاطره ورزشی من همیشه کنار بابک بوده و همیشه یادش در قلب من می ماند. اصغر قهرمانی”
” غم از دادن بابک آنقدر بزرگ بود که دیگر غم ها را از یاد بردیم. روحش یاد؛ مصطفی عمادی”
“بابک جان! از مرام و معرفتت دیگه تو این زمونه یافت نمیشه. انگار همراه خودت همه رو بردی. از اون دنیا دعا کن کمی مرام خودت بین مردم باقی بمونه. جواد فخیمی راد- رئیس کمیته فوتسال تهران”
” بابک جان اسطوره اخلاق، ایثار، مقاومت، مرام و معرفت فوتسال بود. سهراب خلیلی – مدیر عامل باشگاه میثاق تهران”
“به نام خدا
ان شاالله بتوانم یکی از راه های ایشان را بروم و بتوانم همانطور که او به جوانان کمک می کرد، بتوانم به جوانان خدمت کنم. ابراهیم مسعودی”
 سالگرد بابک معصومی سالگرد بابک معصومی سالگرد بابک معصومی سالگرد بابک معصومی  سالگرد بابک معصومی سالگرد بابک معصومی  سالگرد بابک معصومی سالگرد بابک معصومی سالگرد بابک معصومی سالگرد بابک معصومی
(این گزارش در دومین سالگرد درگذشت بابک معصومی در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است)
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s جمعه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۲۷

روحش شاد…

صادق جمعه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

روح همه درگذشتگان ورزش شاد.روح احسان محمدیانی و مسلم طلوعی هم شاد.

فوتسالی جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

سلام و درود بروح بابک عزیزاین روزها جای تو خیلی در بین ما خالیست آرزوی تو بود وجود نماینده استان در لیگ برتر کشور اما چه سود ؟ با تلاش جوانان غیور این مهم حاصل شد اما افرادی که تخصص ندارند و دلشان برای ورزش نمی تپد قدردان نیستند . در مسابقات جام رمضان باید سالن فوتسال اجاره شود . سالنی که با فوتسال برکت پیدا کرده . خلاصه دردسرت ندم بابک جان متولیان ورزش خیلی دلشان برای فوتسال استان نمی سوزد دعا کن وضعمان بهتر شود. همبازی قدیمی ات ……. م . ا