کد خبر : 7976
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 - 11:08
-

بهادری:به خاطر تیم ملی به چین نرفتم!

بهادری:به خاطر تیم ملی به چین نرفتم!
قدرت بهادری گفت: من به‌جز تیم دبیری، از باشگاه تاسیسات و یک باشگاه دیگر نیز پیشنهاد داشتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، قدرت بهادری گفت: من به‌جز تیم دبیری، از باشگاه تاسیسات و یک باشگاه دیگر نیز پیشنهاد داشتم. پیشنهادی نیز از لیگ چین داشتم که در مذاکراتم با آن‌ها اعلام کردم در زمان اردوها و بازی‌های تیم ملی باید به تیم ملی بپیوندم اما به‌دلیل فشردگی وحشتناک لیگ چین و اینکه در آنجا هر تیم باید پنج بار به مصاف هر حریف خود برود و ضمنا با توجه به وجود اردوهای زیاد تیم ملی تا پایان امسال با این خواسته‌ام موافقت نکردند، لذا احساس کردم پیوستن به تیم چینی به حضورم در تیم ملی لطمه می‌زند و به همین دلیل تصمیم گرفتم امسال در ایران بمانم و حضور در لیگ چین منصرف شدم.
وی با اشاره به قبول پیشنهاد تیم فرش‌آرا افزود: تیم فرش‌آرا چه به لحاظ کادر فنی و مدیریت و چه سرپرست و مدیر روابط عمومی، زحمت زیادی برای ادامه حضورم در این تیم کشیدند و خودم نیز دوست داشتم در این تیم بمانم. من قصد داشتم در تیمی بازی کنم که این فصل بتواند روی سکو برود؛ این توانایی را در تیم فرش آرا نیز دیدم، به‌ویژه آنکه با اضافه‌شدن دو بازیکن خوب به ترکیب تیم احساس کردم هیچ جای دیگری بهتر از فرش آرا نمی‌توانست در حال حاضر برای من وجود داشته باشد.
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص وضعیت تیم فرش‌آرا در فصل پیش رو لیگ برتر اظهار داشت: حضور آقای حسن‌زاده، مربی سابق تیم قم و قهرمان جام حذفی در کادر فنی فرش‌آرا و جذب بازیکنانی مانند فرهاد توکلی و شهرام شریف‌زاده سطح کیفی تیم را بالا برده و احتمال قرار گرفتن بر روی سکو را افزایش داده است، هرچند برای حضور در جمع سه تیم برتر باید بازیکنان تیم، کادر فنی و مدیریت در کنار یکدیگر تلاش کنند تا به امید خدا بتوانیم به این مهم دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

آفرین تازه داری میشی بچه خوب!
اصلا راه پیشرفت توی هر تیمی تا زمانی که هستی همین تعریف و تمجیدهاست که زودتر از اینها باید از بازیکنان بزرگ این کشور یاد می‌گرفتی و راحت توی تیم بازی میکردی و پولت را میگرفتی!
چندتا کلمه به عشق مردم و عشق پیراهن و خواب دیدن و رفاقت و ۰۰۰ بذار بین صحبتهای خودت تا بشی یک بازیکن بزرگ!
اگر هم خواستی مثل مقطعی از سال قبل که ایراد فوتسالی به سرمربی تیمت گرفتی یعنی اینکه از پدر و پسر فوتسال مشهد اطاعت نکردی و تنبه ها تکرار میشه!!!

مجتبی شیروانی یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

کجایه فوتسالی عموووو؟

عشق فوتسال شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

عشق است داش قدرت آرپی جی اگه امسال رو فرم باشه پوست همه تیمهای لیگ تو مشهد کنده است این بچه با غیرت مشهدی با شوتاش میتونه هر دروازه بانی رو اسیر خودش بکنه اگه باور ندارین برین گلهایی که به بهترین دروازه بان دنیا یعنی همون صخره خودمون آقای نظری زده رو نگاه کنید یا میتونید از تک تک گلرهای لیگ بپرسین خلاصه عشق است داش قدرت آرپیجی زن که یه بار دیگه افتخار داریم تو مشهد ببینیمش

هواداران فرش آرا( قدرت RPG) دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

مرسی که موندی… بزرگواری و قابل احترام